خبرهای داغ:
در هفته بسیج کافه گفت‌وگوی دخترانه، محفلی برای تبیین اسوه های مقاومت شد تا نسل جوان تجربه‌های دیروز را مشق امروز خود کنند
کد خبر: ۹۵۵۷۲۰۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کافه گفت‌وگوی دخترانه در گرگان، محلی برای تبیین اسوه های مقاومت شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، این روزها در هفته بسیج و در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی، شاهد برنامه‌های تبیینی در حوزه زنان هستیم و اینبار حوزه حضرت زینب «س» سپاه ناحیه گرگان با تدارک کافه گفت‌وگوی دخترانه به معرفی اسوه های صبر و مقاومت پرداخت.

طاهره رجبی کارشناس امور زنان و خانواده در گلستان با تبریک هفته بسیج گفت: هر روز در غزه شاهد اتفاقات تلخ و دردناکی هستیم که رسانه‌ها باید در تبیین وقایع به روشنگری بپردازند.

وی تصریح کرد: بانوان غزه با الگو گرفتن از حضرت زینب «س» در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی صبر و استقامت پیشه گرفتند و ذره ای از آرمان‌های فلسطین عقب نشینی نمی‌کنند.

کارشناس امور زنان و خانواده در گلستان افزود: بانوان با حجابشان در وهله اول برای خود امنیت و آرامش ایجاد می‌کنند سپس در جامعه امنیت آفرینی می‌کنند.

رجبی نقش زنان را در جامعه بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: زنان در اصلاح جامعه نقش کلیدی و برجسته‌ای دارند و نمونه بارز آن حضرت فاطمه «س» و حضرت زینب «س» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار