مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی شهرستان چابهار با حضور سرهنگ خدارحم سارانی، فرمانده سپاه شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۲۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج ، مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی شهرستان چابهار با حضور سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار، حجت الاسلام والمسلمین بامری مسئول حوزه نمایندگی سپاه شهرستان، به همت فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهرستان چابهار و جمعی از مدیران و بسیجیان کارگاه در ۲ آذر ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج در سالن جلسات کارگاه موسسه مکین برگزار شد.

حجت الاسلام بامری، مسئول حوزه نمایندگی سپاه شهرستان چابهار در صحبت های خود بیان کرد : کارگران زحمت کش با تلاش و کوشش فراوان در زمینه های مختلف کاری خود با سختی که دارند کار خود را به خوبی به اتمام میرسانند و ما از کارگران زحمت کش شهرستان چابهار نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه چابهارتصریح کرد :شهرستان چابهار کارخانجات مختلفی دارد که قشر کارگر ما نیروی زیادی از این کارخانه ها را تشکیل داده است و چرخه اقتصاد این شهرستان به دستان توانمند کارگران عزیز و پر تلاش این شهرستان است و ما از این کارگران زحمت کش نهایت تشکر را داریم .

درادامه این نشست سرهنگ سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار کرد؛ ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: بسیج یک فرآیند و یک نقطه شروعی است که ریشه‌ای محکم و مستحکم دارد که به صدر اسلام برمی‌گردد و همواره در مسیر تکامل است و هر یک از ما باید بتوانیم در مسیر تکامل بسیج و در جهت اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم و با نگاه پژوهشی در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب عملکرد مناسبی داشته باشیم.

در پایان این مراسم از ۸ نفر از بسیجیان نمونه پایگاه بسیج در کارگاه مکین و دو نفر از مدیران کارگاه با اهداء لوح تقدیر و هدایا به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار