دکتر ابراهیم رضایی:

پرستاران به واسطه حرفه سخت و حساسشان شایسته بهترین‌ها هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان دشتستان گفت: پرستاران به واسطه حرفه سخت و حساسشان شایسته بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۸۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

پرستاران به واسطه حرفه سخت و حساسشان شایسته بهترین‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، این مراسم به همت بیمارستان شهید گنجی و نظام پرستاری دشتستان با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس و مدیر بیمارستان شهید گنجی و دیگر مسئولین و آحاد مردم در سالن اجتماعات شهید شاهینی برازجان برگزار شد.
دکتر ابراهیم رضایی با گرامیداشت روز پرستار افزود: سالروز میلاد بانوی مهربانی را به خاطر تمام آن محنت‌ها و زحمت‌ها در راه پرستاری و پاسداری از اسلام، روز پرستار نامیده‌اند که سرمشق این سفیدبالان فرشته گون (پرستاران)، به حق شیرزن حسینی اسلام، زینب کبری باشد.
وی خاطرنشان کرد: پرستاران، این حرفه را به عنوان علم و هنر تلقی می‌کنند. پرستاران ایران اسلامی به راستی همیشه در برهه‌های سخت و حساس، پشتیبان و آرامش بخش جامعه بوده‌اند.
این مقام مسئول یادآور شد: پرستاران آن سفید بالان فرشته گون، به واسطه حرفه سخت و حساسشان همیشه شایسته بهترین‌ها هستند و امید که شاهد ارج نهادن هرچه بیشتر به این نخبگان دلسوز باشیم.

پرستاران به واسطه حرفه سخت و حساسشان شایسته بهترین‌ها هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به اهمیت بالای شغل پرستاری و جایگاه حساس و پر مخاطره آنها، لازم است مسئولین در جهت رسیدگی به مطالبات بحق و برطرف نمودن نیاز آنها، اقدام و پیگیری نمایند.
در پایان از تعدادی از پرستاران نمونه تجلیل شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار