فرمانده سپاه سلمان گفت: عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش های دوستان عزیز ما در رسانه به خصوص صدا و سیما بود.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۴۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج صدا و سیمای استان، اظهار داشت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن که از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد بسیار مهم است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی های بسیج گفت: بسیجی ماندن بسیار مهم است و ما باید قدر بسیجی بودن خود را که پایبند به قدرت ایمان، بندگی و معنویات است بدانیم.


شفائی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن را بشناسید، قدرت و تجهیزات او را بفهمید تا در مقابله با آن غافلگیر نشوید.

فرمانده سپاه سلمان گفت: رسالت رسانه در جنگ شناختی دشمن بسیار مهم است؛ محور اقدام علیه دشمن رسانه است. ظرفیت اصحاب رسانه در مقابله با دشمن بسیار مهم است و رسانه ما با بهره گیری از قدرت ایمان می تواند نقشه های دشمن را شکست دهد.

شفائی تصریح کرد: امید نظام سلطه در مواجهه با ایران اسلامی تمرکز بر استان سیستان و بلوچستان بود؛ اگر مجاهدت دوستان ما در صدا و سیما و رسانه نبود اتفاقات در این استان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی افزود: شکست دشمن و عدم توجه مردم عزیز سیستان و بلوچستان به القائات دشمن، ماحصل تلاش های دوستان عزیز ما در رسانه به خصوص صدا و سیما بود.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید با بهره گیری از همه ظرفیت هایی که داریم در مسیر انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی ثابت قدم حرکت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار