حجت الاسلام رنجبر گفت: نامگذاری این روز به عنوان روز پرستار فرصتی ارزشمندی است برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت است.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۵۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زاهدان با کادر درمان همسران پاسدار بیمارستان امام علی علیه السلام به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که با هفته بسیج تقارن پیدا کرد انجام گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان زاهدان به همراه بخشی از پرسنل خواهر ناحیه به مناسبت گرامیداشت روز پرستار و ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان امام علی (ع) از بخش های بیمارستان بازدید، ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت مقام والای پرستار، از پرستاران شاغل با اهدا گل تقدیر و تشکر بعمل آورده است.

رنجبر افزود: نامگذاری این روز به عنوان روز پرستار فرصتی ارزشمندی است برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان پرستاران جامعه اسلامی وبدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی پرستاران امروز ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار