حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، مأموریت مقدسی که عملاً بعهده بسیج گذاشته شده را جذب جوانان و نسل جوان و انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۴۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه معارف مدیران استان چهارمحال و بختیاری باحضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیران استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در این جلسه سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ارائه گزارشی از عملکرد بسیج در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین  سیدابوالحسین فاطمی هم در این جلسه با تبریک هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج بی نیاز از تعریف و تمجید است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: به راستی بسیج هم در زمان جنگ تحمیلی پشتیبان مهم و جان برکف و فداکار برای امام راحل(ره)، دفاع مقدس و برای سپاه و ارتش بود و هم قوت قلبی برای همه دلسوختگان انقلاب اسلامی بوده است و بعد از جنگ با ارشاداتی که رهبر عظیم الشأن انقلاب داشته اند و زحماتی که فرماندهان و مسئولین در این رابطه متحمل شده اند، به راستی یکی از مهم ترین ارگانها در جذب جوانان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین  فاطمی، تصریح کرد: هرپایگاهی در هر مسجدی که تشکیل شد، یک بهانه ای بود برای حضور متشکل جوانان که البته این نهاد مقدس باید تقویت شود و باید ارتباطات بیشتری از امروز در آینده ایجاد شود، یعنی موفقیت هایی که این نهاد مبارک داشته ان شاءالله باید چند برابر شود.

وی ، خاطرنشان کرد: مأموریت مقدسی که عملاً بعهده بسیج گذاشته شده جذب جوانان است. جذب نسل جوان و انقلابی است.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اول و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، خواستار تجلیل و تکریم و بزرگداشت مقام حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها شد و گفت: میراث گرانقدر حضرت زهرا سلام الله علیها در بحث امامت بود.

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها خود را فدای مقام امامت کردند و خود را سرباز امامت قرار دادند و جان خود را در این راه گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار