فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

بسیج مولود انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در مراسم قرائت زیارت عاشورا در جمع بسیجیان شهرستان دیلم گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۰۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

بسیج مولود انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، سرهنگ سلیمی در این مراسم گفت: در ایام هفته مبارک بسیج قرار داریم، هفته‌ای که در آن حکمت پیر طریقت، امام امت، روح خدا در کالبد جامعه ایرانی دمیده شد و بزرگ ترین تشکیلات انسانی دنیا پا به عرصه وجود گذاشت.

فرمانده سپاه شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: وجود مبارک و پربرکت بسیج است که تمامی دسیسه‌ها را خنثی کرده و روح ایستادگی، صبر، مقاومت، توکل و ولایتمداری را در دل جوانان این مرز و بوم رونق بخشیده است.

سخنران این مراسم در جمع بسیجیان گفت: این روزها در حالی وارد هفته بسیج شده ایم که اوضاع عالم دگرگون است و بسیج این مولود انقلاب اسلامی به فرمایش امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای سر از لندن و پاریس درآورده است.

ایشان در ادامه گفت: طوفان الاقصی و این روحیه حزب الله و بسیج آزادیخواهان جهان است که صهیونیست را به هم ریخته است و صهیونیست‌ها به تلافی شکست ترمیم ناپذیر خود کودکان و زنان را قتل عام می‌کنند‌.

سلیمی با اشاره به گستره تفکر بسیجی در تمام عالم گفت: این تفکر و روحیه بسیجی هم اکنون تمام عالم را فرا گرفته است و اگر بسیج نبود چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود، اگر بسیج نبود از مقاومت سوریه و عراق چیزی نبود، اگر بسیج نبود حزب الله لبنان اینقدر مقتدر نبود و اگر بسیج نبود انصارالله یمن در ۸ سال جنگ جهانی به پیروزی نمی‌رسید.

سرهنگ سلیمی خاطر نشان کرد: بسیج هم اکنون دست بر قبضه شمشیر منتظر نگاه مولاست تا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند ولی گویا رزمندگان و بسیجیان غزه خودشان از عهده این کودک کشان خون آشام برمی‌آیند و نیاز بر حضور ایران عزیز نباشد.

فرمانده سپاه دیلم در پایان گفت: اگر منتظر قیام جهانی امام عصر ارواحنا فدا هستیم باید روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ بسیج را در بین مردم خصوصا جوانان تقویت و گسترش داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار