خبرهای داغ:

نشست خبری فرمانده سپاه شبستر باخبرنگاران این شهرستان

تبریز- فرمانده سپاه شبستر در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: رسانه زبان گویای آحاد جامعه است که این ظرفیت می‌تواند موانع و مشکلات را با مطالبه‌گری درست بر طرف کند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۷۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، بهمن داستان با بیان اینکه ظرفیت رسانه یک ظرفیت عظیمی برای بیان دستاورد‌های هفته بسیج است که باید این مهم به‌درستی انجام شود، افزود: مطالبه‌گری و بیان مشکلات و ارائه عملکرد مسئولان می‌تواند در تعالی‌بخشی به اهداف شهرستان مفید باشد.

وی با تشریح نقش بسیج و مردم در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی افزود: نقشه امروز استکبار جهانی ناامید کردن مردم از نظام و فاصله انداختن بین نظام و ملت است  توسط ابزار رسانه‌ با القای ناکارآمدی نظام و تزریق روحیه یاس و ناامیدی در میان آحاد جامعه است.
 داستان یاداور شد: در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شبستر به اهمیت  گفتمان سازی و جریان سازی برنامه های هفته بسیج تاکید کرد و گفت: باید با تبیین صحیح هوشمندانه تحولات اخیر فلسطین و غزه و عملیات طوفان الاقصی بتوانیم فرهنگ مقاومت رادربین آحاد مردم تبیین کنیم.
وی گفت:  دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی و محله، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدائی، همایش بزرگ یاد یاران، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان از جمله این برنامه هاست‌.
ارسال نظرات