بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان:

طنین فرهنگ بسیج بر کشور موجب آرامش مومنان و یأس و ناامیدی دشمنان است

همدان-در بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان آمده است: طنین فرهنگ بسیج بر کشور موجب آرامش مومنان و یاس و ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۴۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:    

بسم الله رحمن الرحیم

«يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيم» آیه 54 سوره مائده

«به زودى خدا گروهى را مى‌آورد كه آنان را دوست مى‌دارد و آنان او را دوست دارند. با مؤمنان، فروتن، بر كافران سرفرازند. در راه خدا جهاد مى‌كنند و از سرزنش هيچ ملامتگرى نمى‌ترسند. اين فضل خداست. آن را به هر كه بخواهد مى‌دهد، و خدا گشايشگر داناست»

هفته بسیج یادآور تشکیل شجره طیبه‌ای است که مظهر عشق و اراده  است. بسیج حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است. امام راحل نهال درختی را کاشت که امروز ثمره آن باعث شده فرعون ها و یزیدهای زمانه همان‌ها که کودکان و زنان مظلوم غزه را با بی رحمی پرپر می‌کند جرأت ندارند نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشند. طنین فرهنگ بسیج بر کشور موجب آرامش مومنان و یاس و ناامیدی دشمنان است.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان به عنوان خادم جامعه کارگری و کارفرمایی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام امام شهدا و شهدای گرانقدر اعلام می‌دارد بسیجیان این سازمان آماده‌اند تا با بذل جان خود  پیرو قرآن و اهل بیت(ع) و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان-هفته بسیج 1402

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار