سردار راستی:

بسیج و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه و جهان اسلام است

همدان- فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین(ع) همدان گفت: اکنون بسیج و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه و جهان اسلام است؛ مسئولان باید با این روحیه بسیجی، خود را خدمتگزار مردم دانسته و با تدبیر و تعهد به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۴۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
بسیج و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه و جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار والی راستی، فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج، این ایام را به همه مردم و به ویژه بسجیان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسیج، شجره طیبه تنومندی است که با دستان با برکت امام راحل(ره) نهاده و با فرامین آن حضرت و رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای در طول ۴۴ سال عمر با برکت خود، شاخ و برگ‌های آن در سراسر منطقه روییدن گرفت.

انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی به ظهور و پیروزی رسید و در دفاع مقدس با همین تفکر در برابر دنیای سلطه ایستاد و تا امروز همین بسیج و روحیه بسیجی ناجی بحرانها و حوادث بوده و کشور را در مسیر پیشرفت و تعالی به سوی گام دوم انقلاب اسلامی حرکت داده است.

اکنون بسیج و تفکر بسیجی نیاز اساسی جامعه و جهان اسلام است؛ مسئولان باید با این روحیه بسیجی، خود را خدمتگزار مردم دانسته و با تدبیر و تعهد به وظایف خود و حل مشکلات کشور اقدام کنند.

جبهه مقاومت و جهان اسلام نیز، با همین تفکر جهادی بسیج میتواند با ایستادگی در برابر فریب و توحش دشمن، آن را به زانو در آورد و انشاالله پیروزی و سربلندی جبهه حق و ذلت و شکست دشمن صهیونیست و اربابانش نزدیک است.

سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفان و هفته بسیج را خدمت عموم بسیجیان غیرتمند و بصیر استان همدان به ویژه بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) تبریک عرض نموده، توفیقات عزیزان را در سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار