خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه خنج به همراه جمعی از بسیجیان به دیدار امام جمعه شهرستان خنج حجت الاسلام کریم‌پور رفتند.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۲۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه خنج به همراه جمعی از بسیجیان به دیدار امام جمعه شهرستان خنج حجت الاسلام کریم‌پور رفتند.

 سرهنگ پاسدار بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنج در این دیدار  ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هنگامی که نگاه می‌کنیم جملات متعددی از امام در رابطه با بسیج داریم . وی گفت :بسیج باشد تفکر بسیجی باشد مشکلات حل می‌شود.

بلاغی تصریح کرد: در خیلی از مناسبت‌ها و حوادث طبیعی اولین جایی که ورود می‌کند بسیج می‌باشد که همیشه پای این نظام هستند . مقام معظم رهبری همیشه نسبت به بسیجیان لطف دارند وجملات زیبایی در وصف بسیج داشته‌ و دارند.

وی گفت: شعار هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران می‌باشد که ما هم برنامه‌های متعددی در قالب فرهنگی ، تربیتی بصیرتی ، محرومیت زدایی ، ورزشی و ... داریم .

وی گفت: امروز مردم ما و جهان بیدار شده‌اند و در مقابل دشمنان و مستکبران می‌ایستند و جانانه از حکومت خود دفاع می‌کنند.

در ادامه، حجت الاسلام کریم‌پور امام جمعه شهرستان خنج هم ضمن تبریک و تهنیت ویژه به مناسبت هفته مبارک بسیج بیان کرد: بسیج از ابتکارات و خلاقیت‌های امام راحل (ره) بود که به عنوان مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در سطح جهان محسوب می‌شود و آن هم به دلیل بینش بالا و عمق دید امام بود.

کریم پور گفت : رمز پیروزی ما درجنگ تحمیلی که همه دنیا اجماع کرده بودند همین جوانان بسیجی پای کار بودند که موجب شکست دشمن شدند .

او گفت: به همت همین بسیج است که الان می‌بینیم کشورهایی مانند یمن، لبنان، سوریه و ... امروز جانانه و با ایمان قوی در صحنه هستند و جلوی دشمن ایستاده‌اند.

وی گفت: امروز بسیج محدود به ایران نیست و هرجا که کشوری زیر بار دشمن نمی‌رود نشانه بسیجی بودن آنها می‌باشد و مرکز آن نیز در ایران می‌باشد .

کریم پور گفت: فعالیت بسیج فقط در بعد نظامی نمی‌باشد بلکه در تمامی ابعاد مانند فرهنگی ،تربیتی، بصیرتی، محرومیت زدایی و ... فعالیت می‌کند.

او افزود: هفته بسیج یک یادآوری می‌باشد که با گذر زمان آن را فراموش نکنیم و مولفه‌هایی مانند ایمان و معرفت را که از رموز پیروزی بسیجیان می‌باشد همیشه به یاد داشته باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار