خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار ابوذر خوبیاری، برنامه های هفته بسیج سال ۱۴۰۲ معاونت اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۳۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار ابوذر خوبیاری، معاون اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز ضمن تبریک هفته بسیج به مردم و بسیحیان گرامی گفت: این معاونت در محور‌های امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، رفع فقر و محرومیت زدایی و محله محوری در رفع و کاهش هزینه آسیب‌های اجتماعی اقداماتی را انجام داده است.

خوبیاری تصریح کرد: در هفته بسیج نیز اقدامات این معاونت و خدمت به مردم در دستور کار است ،خدمات رسانی به محلات طرح کرامت ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جلسات و نشست های تاثیرگذار در حوزه اعتیاد ، طلاق، فرزندآوری، خانواده ، سبک زندگی ، تجلیل از بسیجیان گرانقدر عرصه های مختلف معاونت اجتماعی، برگزاری رزمایش تذکر لسانی و… از جمله برنامه های معاونت اجتماعی در هفته بسیج می باشد.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله (ع) شیراز اظهار داشت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های محوری سپاه است که این موضوع به معاونت اجتماعی محول شده است.

وی با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: هر روز که دیرتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ورود کنیم سبب بیماری و ویرانی می‌شود افزود: وظایف معاونت اجتماعی سپاه در ۴ عرصه برنامه ریزی شده که یکی از آن عرصه‌ها امر به معروف ونهی از منکر است.

خوبیاری بیان کرد: قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله بیش از ۳سال است که راه اندازی شده و بسیجیان و ضابطان بسیج پس از آموزش در این قرارگاه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: عوامل امر به معروف و نهی از منکر به صورت مستمر در برخی از میادین و خیابان‌های پرتردد شهر با برنامه‌های ابتکاری مانند رفتار مهربانانه (تیم‌های تذکر لسانی برنامه دوشنبه های حسینی) و برپایی میزمهربانی(برنامه چهارشنبه های طلایی)، افرادی که در حوزه عفاف و حجاب رفتار‌های هنجارشکنانه بروز میدهند را با اهدا هدیه‌های فرهنگی تبیین میکنند و برخی از خواهران تا ثیرگذار نیز به عنوان مشاور اعتقادی در کنار گروه‌های تذکرلسانی قرار گرفته که موثر بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار