فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان از اجرای 90 برنامه در هفته بسیج شهرستان فراهان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۳۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

نعمت‌اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان با اعلام برنامه‌های هفته بسیج شهرستان فراهان، تعداد برنامه‌های اجرایی در این هفته را 90 برنامه اعلام کرد و گفت: در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج این برنامه‌های تدارک و اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از برکات کلیدی بسیج، نقش‌آفرینی در زمان جنگ تحمیلی بود و هم‌اکنون شاهد پیشرفت بسیج در همه عرصه‌ها هستیم و این مهم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و... به خوبی مشهود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اینکه بسیج؛ ‌امید ملت برای تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: عظمت و شکوه بسیج پایه‌های استکبار را به لرزه درآورده است امروز تفکر بسیجی در عالم فراگیر شده است، مردم فلسطین امروز نیز با الگوگیری از روحیه بسیجی در حال مقابله با صهیونیست است.

سرهنگ نجفی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در فراهان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، همایش پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، همایش دامداران و کشاورزان در سه شهر فرمهین، تلخاب و خنجین، همایش خانواده تمدن‌ساز، برگزاری اردو‌های جهادی، مسابقات کتابخوانی، فرهنگی و ورزشی، کارگاه سواد رسانه و همایش حضور بسیجیان در نماز جمعه از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در فراهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار