خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف کارگاه تولید روغن های صنعتی تقلبی(هیدرولیک) و دستگیری 5 نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۱۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج؛ حسین رجبی در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: در روزهای گذشته طبق گزارش پلیس امنیت اقتصادی کارگاه تولید روغن های صنعتی تقلبی(هیدرولیک) در قزوین کشف شد که با استفاده از سوخت گازوئیل قاچاق به صورت غیر قانونی و غیر مجاز با ترکیب فرآورده های نفتی نسبت به تهیه روغن هیدرولیک تقلبی اقدام می کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه مقداری از این روغن های تقلبی با بسته بندی و علامت تجاری جعلی شرکت های مختلف و جعل علامت استاندارد در سراسر کشور توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: هفت نفر به عنوان متهم در این رابطه شناسایی شدند که سه نفر متهم اصلی و چهار نفر دیگر نیز به عنوان کارگر در این کارگاه فعالیت داشته اند.

رجبی تصریح کرد: در حال حاضر دو نفر از متهمین اصلی متواری بوده و متهم اصلی نیز به اتهام "جعل نشان تجاری، علامت استاندارد و قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته" به همراه چهار نفر دیگر به اتهام " معاونت قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته از طریق بسته بندی فرآورده های نفتی" با صدور قرار بازداشت موقت روزانه زندان شدند.

وی افزود: بر اساس فاکتورهای موجود متهمین تا کنون به فروش بیش از 286 هزار لیتر روغن هیدرولیک تقلبی اقدام نموده و بیش از یک هزار و 500 لیتر روغن نیز در این کارگاه کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین فراری صورت گرفته و دستور قضایی نیز برای جمع آوری روغن های تقلبی در سطح کشور صادر شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها