به مناسبت فرا رسیدن ایام الله هفته مبارک بسیج

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۸۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام تبریک به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم"

با عرض سلام، ادب و احترام

تشکیل نهاد مقدس بسیج به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی از الطاف جلیه حق تعالی بود وشجره طیبه‌ای است که امروز نه فقط در ایران بلکه در اقصی نقاط منطقه ثمره پرافتخار آن را به عنوان خاستگاه اصلی مقاومت در میان ملت‌های مظلوم مشاهده می‌کنیم.
کارکرد‌ها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، پیشتاز بوده و با بصیرت، ولایت مداری، موقعیت شناسی، دشمن شناسی نقش بی‌بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب، داشته باشد.
هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفتی بسیجی در بین آحاد ملت بویژه نسل جوان است تا نسل آینده ساز کشور بدانند، هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد و فتح الفتوح مشکلات کشور تفکر بسیجی است.
این جانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای بسیجی، و تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان بسیجی، توفیقات روزافزون آحاد مردم انقلابی استان بوشهر، علی الخصوص نسل جوان را در راستای التزام عملی به رهنمود‌های امام خامنه‌ای عزیز و دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب، از درگاه ربوی مسئلت می‌نمایم.


۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲
سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار