خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز گفت: طوفان الاقصی دستاورد‌های مهمی داشته که مهمترین آن، فروریختن هیمنه رژیم صهیونسیتی و نفرت جهانی از استکبار، راهپیمایی بی‌سابقه در قلب اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه است.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۶۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز در‌ جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با میلاد عقیله بنی هاشم اظهار داشت: بسیج مبتکرانه‌ترین یادگار امام راحل است.

وی با اشاره به اوضاع اخیر مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: این جنگ، جنگ اسلام و کفر است و به صورت بی‌سابقه مردم و کودکان را می‌کشند. این مسئله در سراسر دنیا بیان شده که رژیم صهیونسیتی بعد از طوفان الاقصی مدیریت را از دست داده است.

جعفری با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی دستاوردهای مهمی داشته که مهمترین آن، فروریختن هیمنه رژیم صهیونسیتی است، ادامه داد: نفرت جهانی از استکبار، راهپیمایی بی‌سابقه در قلب اروپا و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و مرگ بر آمریکا و اسرائیل، از دیگر دستاوردهای این حمله است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، با اشاره به هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این‌ ناحیه گفت: برنامه‌های متنوع و جذابی در این ناحیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از شروع این هفته یعنی ۲۷آبان ماه شاهد برگزاری برنامه‌های متعددی در‌ پایگاه‌ها و محلات بودیم، افزود: ۱۲۷۴برنامه عمومی پایگاه در سطح ناحیه بقیه الله شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۷برنامه شاخص حوزه‌ای و ۱۰ برنامه شاخص ناحیه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: محفل انس با قرآن با حضور حمید شاکرنژاد، اختتامیه مسابقات قرآن استان با میزبانی ناحیه بقیه الله، تجلیل از برترین‌های بسیج تخت عنوان جشنواره مالک اشتر، نشست الگوی سوم زن با حضور حجت‌الاسلام فخریان، گلباران قبور مطهر شهدا در دارالرحمه شیراز به میزبانی این‌ناحیه، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

جعفری با بیان اینکه برنامه باشکوه اقتدار بسیج در‌ حرم مطهر شاه‌چراغ، افتتاح ۲۰منزل مرمت شده توسط گروه‌های جهادی این‌ ناحیه، و اردوی جهادی پزشکی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است، ادامه داد: برگزاری رزمایش جهاد تبیین، نشست پایگاهی و روشنگری بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت، یادواره‌های شهدا در‌ محلات، مسابقات کتابخوانی، اکران فیلم در‌ پایگاه‌های مقاومت، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، میز خدمت با حضور مسئولین استانی در شهرک صنعتی با هدف بررسی مشکلات صنعتگران، جشن تکلیف دختران، عصر جدید دانش‌آموزی، و تجلیل از آمرین به‌معروف، از پیکر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه در هفته بسیج است.

وی گفت: برنامه‌های این هفته با راهبرد جهاد تبیین و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: ۳۳۵نفر از زندانیان جرایم غیر عمد تاکنون توسط این ناحیه آزاد شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته بسیج با همت بسیجیان و خیرین این‌ ناحیه ۳۰ نفر هم در هفته بسیج آزاد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار