خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۸۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار مسلم محمدی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج، با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین و بخصوص شهر غزه، بزرگترین پیروزی را از آن‌مردم مظلوم غزه دانست و اظهار داشت: در کشور‌های غربی و اروپایی صد‌ها هزار نفر با مشت‌های گره خورده به دهان استکبار و اسرائیل زدند و این، بزرگ‌ترین پیروزی است.

وی با بیان اینکه سنگر مقاومت، به اقصی نقاط جهان صادر شده است، تصریح کرد: اینکه در نزدیکی محل سکونت رییس‌جمهور آمریکا، مردم پرچم فلسطین را بلند می‌کنند نشان از پیروزی جبهه مقاومت دارد.

سرهنگ محمدی با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و 15هزار شهید فارس در آبان ماه 1403، گفت: در هفته بسیج، 600 برنامه مختلف در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه امیرالمؤمنین الگوی بسیج است، تاکید کرد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه‌های مختلف، افتتاح 5 باب منزل محروم، آغاز مرمت و بازسازی 30باب منزل محرومین، 30 کارگاه خیاطی، آسفالت معابر روستا‌های همجوار شیراز، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ناحیه است.

توزیع 62 سری جهیزیه، 100 سری سیسمونی، بیش از 209 بسته چادر و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و رزمایش کمک مومنانه از جمله دیگر برنامه‌هایی است که فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از آن خبر داد.

به گفته سرهنگ محمدی، افتتاح دارالقرآن بسیج، اختتامیه مسابقات قرآن بسیج تا تجلیل از 68نفر از برگزیدگان این مسابقات، نشست‌های بصیرتی متعدد با هدف تبیین منویات امامین انقلاب، یادواره شهدای مدافع سلامت، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در ناحیه ثارالله شیراز است.

برگزاری جشن بسیجیان زینبی، یادواره‌های شهدا از اقشار مختلف، نمایشگاه دستاورد‌های بسیح، پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح سالن ورزشی، همایش سروقامتان بسیج، مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در سپاه ناحیه ثارالله شیراز است که فرمانده این ناحیه از آن یاد کرد.

به گزارش بسیج، در پایان این برنامه از خبرنگاران فعال در این ناحیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار