به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۲۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام، ادب و احترام

مراتب علمی و کمالات والای حضرت زینب (س)، قدرت آن بزرگوار در تفسیر آیات وحی، و بیان احکام و فصاحت و بلاغت آن بانو که بدون تردید رنگ و بوی فصاحت و بلاغت پدر بزرگوارش را داشته، از شاخص‌ترین ابعاد وجودی آن حضرت است.
این بانوی با کرامت که حضور هفت معصوم را درک کرده، در تمامى ابعاد ولایت مدارى (معرفت امام، تسلیم بى، چون و چرا بودن، معرفى و شناساندن ولایت، فداکارى در راه آن و) ... سر آمد است و نقطه اوج تجلی این اوصاف در واقعه کربلا است.
همان گونه که این بانوی گران قدر در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ اسلام، از طریق تدبیر و فداکاری و شهامت توانست خطری را که متوجه کیان اسلام بود، برطرف سازد. امروز نیز بانوان جامعه اسلامی می‌توانند از طریق اقتدا به سیره و فضایل شیرزن کربلا حضرت زینب کبری (س) همه دسیسه‌های ناجوان مردانه استکبار جهانی را خنثی نمایند.
این جانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) وگرامیداشت روز پرستار و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت و تجلیل از تلاش‌های شبانه روزی مجاهدان عرصه درمان و سلامت کشور، توفیقات روزافزون این عناصر خدوم را در راستای خدمت رسانی و التزام عملی به رهنمود‌های امام خامنه‌ای عزیز از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.


۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲
سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار