به مناسبت هفته بسیج درتنگستان

جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی با محوریت هفته بسیج برگزار شد

فرمانده سپاه تنگستان در جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی که به مناسبت هماهنگی برنامه های هفته بسیج برگزار شد گفت:تعداد ۵۰برنامه محوری درهفته بسیج برگزارخواهدشد.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۴۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع)تنگستان دردر جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی که به مناسبت هماهنگی برنامه های هفته بسیج برگزار شد ضمن تأکید بر بصیرت افزایی وامید آفرینی گفت:بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و از مهم‌ترین رویش‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین وظیفه ما تلاش برای حفظ رویش‌های انقلابی است.
فرمانده سپاه تنگستان در ادامه افزود: با توجه به اینکه امروز دربرهه ای خاص از انقلاب قرار داریم،بصیرت افزایی وامید آفرینی می بایست در رأس همه برنامه های هفته بسیج قرار می گیرد.
سرهنگ احمد حیدری با اشاره به شعار این هفته که با عنوان بسیج ،امید ملت ایران معرفی شده است به تشریح برنامه‌های اجرایی دراین هفته پرداخت و تصریح کرد: برگزاری کارگاه ها و کلاسهای آموزشی ،همایشهای تبیینی وبصیرتی،یادواره شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا ،ویزیت رایگان واعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس واجتماع بزرگ بسیجیان در۵آذر از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در تنگستان می باشد.
فرمانده سپاه امام علی (ع)تنگستان درپایان ضمن تأکید برتفکر روحیه بسیجی در ادامه مسیر انقلاب گفت:با داشتن روحیه و تفکر بسیجی می‌توان به تمام مشکلات جامعه فائق شد ،چون با داشتن چنین روحیه ای میتوان در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار