فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛

ولایت مدرن ترین نوع حکومت داری در دنیا است

سردار حمید خرم‌دل گفت: ولایت، مدرن ترین نوع حکومت داری در دنیا است و دشمنان به دنبال نابودی اصل ولایت و رهبری هستند.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۰۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

ولایت مدرن ترین نوع حکومت داری در دنیا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و سالروز شناسایی شهید رستم علی‌بابایی اظهار داشت: وقتی که از شهید و شهادت صحبت می‌شود مردم قدردان سپاسگزارند و حداقل کاری که می‌توانند انجام بدهند حضور در چنین محافلی است.

سردار خرم‌دل یاد و خاطره شهید بردستانی و دیگر شهدا را فراموش نشدنی دانست و بیان کرد: شهید هرجا که به شهادت برسد اثر وضعی دارد تاثیرش متعلق به زمان و مکان خاصی نیست و در همه زمان‌ها و مکان‌ها موثر است.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهیدان برای دین و قرآن و اسلام جانفشانی کردند و در مقابل استبداد و مستکبرین ایستادند و اینگونه مورد تکریم و احترام شما قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از باورهای ما این است که شهید موقعی که به شهادت می‌رسد قطره خونش به زمین می‌ریزد حتی اگر در ایران باشد اثر وضعی در همه جا دارد افزود: امروز شما متاثر و نگران هستید که یک کودک یا پیرمرد و پیرزن بی‌دفاع مظلومانه به شهادت می‌رسد و اگر فرصتی پیش بیاید جانا و مالا حضور پیدا می‌کنید و این اثر خون شهید است و در هیچ مقوله‌ای شما اینگونه اثر مشاهده نمی‌کنید.

سردار خرم‌دل تصریح کرد: این خارج از عدل خداوند است که کسی که برای دین و قرآن و اسلام و برای خداوند به شهادت برسد اما نتیجه بخش نباشد قطعاً موثر خواهد بود و امروز می‌بینید که در فلسطین اینگونه مبارزه می‌کنند و این تاثیر خون‌هایی است که ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس داده‌ایم.

فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا امنیت ساز و فرهنگ ساز هستند گفت: شاید یک عده ای که در مراسم حضور پیدا کرده‌اند شهید سردار بردستانی را ندیده باشند ولی امروز با افتخار یاد می‌کنیم که چنین شهید و شهدایی در بخش بردخون داریم و برای انقلاب و نظام افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه اگر جانفشانی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس نبود یقیناً کشور ما قطعه قطعه شده بود ادامه داد: ما کشور رنگارنگی از لحاظ قومیت و مذهب داریم و در طول تاریخ در کنار هم دیگر بوده‌ایم و خواهیم بود و دشمن چشم طمع به این قومیت ها داشته ولی شهیدان و رزمندگان ما با جانفشانی از این انسجام دفاع کردند.

سردار حمید خرم‌دل با بیان هرکس در این مراسم حضور دارد با دعوت شهدا بوده است گفت: حضور شما این پیام را صادر می کند که ما رهرو شهدا هستیم.

وی اظهار کرد: هیچ وصیت نامه شهیدی نمیتوان پیدا کرد که پیروی از ولایت و امام حسین(ع) و یارانش در آن اشاره‌ای نشده باشد.

سردار خرم‌دل افزود: ولایت مدرن ترین نوع حکومت داری در دنیا است و هدف اصلی توطئه دشمنان نابودی اصل ولایت و رهبری است چون به خوبی می دانند که این نوع حکومت اگر به بشریت جاری شود چه اثراتی در منطقه خواهد داشت.

سردار خرم‌دل با بیان اینکه شهدا وحشت آفرینند در دل دشمن، گفت: با شهادت سردار سلیمانی یک انسجام جهانی شکل گرفت و امروز تمثال مبارک این شهید در همه عالم حتی در آمریکا طنین انداز است و دشمنان متوجه شدند که همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک تر است و امروز الگوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

وی گفت: جهاد و مبارزه در راه خدا همیشه با سلاح نیست و گاهی با یک سخنرانی و با یک عکس یا فیلم و کارهای دیگر می توانیم با دشمنان مبارزه کنیم.

سردار خرم‌دل تأکید کرد: امروز با هر ابزاری که در اختیار داریم باید تمام قد در مقابل جبهه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

وی غزه را نماد تجسم آیه‌های قرآن دانست و گفت: ملت فلسطین با تأسی از شهدای ما حماسه می آفرینند و مقاومت می‌کنند و شک نکنید که پیروز خواهند شد که این وعده الهی است.

فرمانده سپاه فتح اذعان کرد: در عملیات طوفان الاقصی شکوه پوشالی سیستم امنیتی اسرائیل از بین رفت و سخن دبیرکل حزب‌الله لبنان که فرمود اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است وجهه عینی پیدا کرد.

سردار خرم‌دل در پایان تأکید کرد: ما باید صابر و معتقد به وعده الهی باشیم و پشت ولایت را نباید خالی کنیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار