محرومیت‌زدایی هدف اصلی فعالیت‌های بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: بسیج با حضور فعال خود در محرومیت‌زدایی و عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و... نقش محوری را ایفا کرده و همین امر وجه تمایز این نهاد مردمی با سایر تشکل‌ها است.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۷۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز، سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج از جایگاه باارزش و با اهمیتی برخوردار است چرا که بر خواسته از بطن مردم بوده و این هفته متعلق به تمام مردم ایران است.

وی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد سازمان بسیج مستضعفان افزود: شجره طیبه بسیج، امروز به برکت خون شهدا و حضور همگانی مردم در تمام عرصه‌ها تبدیل به درخت تنومندی شده که روزبه‌روز مستحکم‌تر و باشکوه‌تر می‌شود و همگان از ثمرات و برکاتش بهره‌مند خواهند شد.

زیدانلو بسیج را ملجأ و پناه نیازمندان و محرومان دانست و بیان کرد: هفته بسیج بهانه‌ای است تا از تمامی حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف تجلیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به شعار محوری امسال «بسیج امید ملت ایران» به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و توضیح داد: به همت حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان هم زمان با آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه تا ۵ آذر برنامه‌های متنوعی در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، کتاب‌خوانی، سرود، اجتماع بزرگ بسیجیان، نشست‌های بصیرتی و سایر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار