خبرهای داغ:
بسیج اصناف کلاس های آموزشی فقه بازار به صورت هفتگی و با مشارکت کسبه و بازاریان شهرستان کوه چنار در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۵۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج اصناف کلاس های آموزشی فقه بازار به صورت هفتگی و با مشارکت کسبه و بازاریان شهرستان کوه چنار برگزار کرد.

حجت السلام سید مالک توسلی مهر در این خصوص اظهار داشت: بازار به عنوان منبع تامین احتیاجات و نیازهای روزانه مردم، همواره باید مورد نظارت و پایش قرار گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت کوه چنار افزود: مسئول هر واحد صنفی قبل از ورود به کار لازم است در مورد مباحث کاربردی در حوزه کسب و کار آگاهی لازم را پیدا کند. یکی از مباحث مهم، آشنایی با احکام تجارت و داد و ستد است که در قالب کلاس فقه بازار ارائه می گردد.

 

وی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی به مواردی همچون نظام معرفتی و اسلامی در حوزه اجتماعی و انواع عقود اسلامی و انواع معاملات و احکام آنها پرداخته می شود.

توسلی مهر با اشاره به مسایل فقهی در بازار، یادآور شد: بازاریان و اصناف باید در هنگام خرید و فروش كالاهای خود دقت كنند چرا كه مال حرام تاثیرات منفی در زندگی افراد داشته و باعث ضعف معنویات و اعتقادات می شود. در مقابل مال و لقمه حلال تاثیرات مثبتی در زندگی انسان ها داشته و باعث قبولی دعا، افزایش روزی، معنویات و اعتقادات می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها