پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم رونمایی شد

آئین رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۸۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آئین رونمایی از نهمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و در مزار شهید مهدی زاهدلویی با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه قم، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان استانی برگزار شد.

گفتنی است، در این آئین علاوه بر رونمایی از پوستر جشنواره، از خانواده شهید مهدی زاهدلویی تجلیل و همچنین مزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) غبارروبی شد.

یادآور می‌شود؛ محورهای نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت عفاف و حجاب و انتخابات، اقتدار ملی و مردم سالاری دینی است که اصحاب رسانه‌ می‌توانند در قالب‌های خبر، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفو و موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، پادکست و مستند ارسال اثر داشته باشند.

لازم به ذکر است، بخش ویژه جشنواره نیز نقش حضرت معصومه(س) در تمدن نوین اسلامی؛ تقویت انقلاب و محور مقاومت؛ قم، تجلی تحول؛ اصلاح الگوی مصرف انرژی؛ یکصد سالگی بازتاسیس حوزه علمیه قم آثار و برکات و حضرت ابوذر جهت نمای حقیقت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار