خبرهای داغ:
اجلاسیه مجمع عالی بسیج در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اقلید با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۱۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان اقلید به ریاست سرهنگ پاسدار مهدی صالحی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج اقلید و نایب ریسی سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید و با حضور سرهنگ پاسدار قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر، و دیگر مسئولین شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار قاسم علیپور در این اجلاسیه با اشاره به تحولات اخیر منطقه و بارها بدعهدی آمریکایی‌ها، اظهار داشت: در دوران سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران، آمریکا به افغانستان حمله کرد و گفتند ما در افغانستان دچار مشکل شده ایم و شما ایرانی‌ها با طالبان و حامد کرزای ارتباط قوی دارید و با آنها وارد مذاکره شوید، اما بعد، ایران را جزو محور شرارت نامیدند.

وی ادامه داد: در مقطعی سفیر ایران با آمریکایی‌ها مذاکره کرد، ولی در آخر آنها گفتند هشت هزار سرباز ما در عراق کشته شده که ایران مسئول کشتار ۵ هزار نفر از آنها است، عملا دوباره در موضوع مذاکره بدعهدی کردند و آخرین بار که بدعهدی کردند در موضوع برجام بود که ایران با اختیار سانتریفیوژها را از ۱۹هزار به ۴هزار و غنی‌سازی را از ۲۰ درصد در دو ماه به ۴درصد تقلیل داد و سایت‌های هسته‌ای فردو، اراک و نطنز را بتن ریخت و دانشمندان هسته‌ای را از بعضی پست‌ها معلق کرد، ولی آنها باز هم بدعهدی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: آیا ایران در خلیج مکزیک ناو مستقر کرده است و برعلیه آمریکا تهدید می‌کند؟ آیا ایران در منطقه سرزمینی آنها رزمایش ایجاد می‌کند؟ آیا ایران ژنرال تراز بین‌المللی آنها را کشت؟ آیا ایران به زبان آنها رسانه ایجاد کرده و برای آنها برنامه ارائه می‌دهد؟

وی تصریح کرد: در واقع اگر ایران مسأله هسته‌ای را کنار بگذارد، دیگر مسأله تهدید و بدعهدی  آنها تمام نیست، آنها بعضی مسائل را مانند موشک، برد موشک، نیرو قدس، رزمایش‌ها، شورای نگهبان و...را مطالبه کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار