مسابقات استانی میانداری انفرادی جوانان و بزرگسالان و هنرمرشدی با حضور 20 ورزشکارشهرستانهای رفسنجان ، بم ، کرمان ، انار و زرند به میزبانی زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام ) شهرستان زرند برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۵۲۹۵۲
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان: صبح امروز به همت کمیسیون ورزش شورای شهر زرند مسابقات استانی میانداری انفرادی جوانان و بزرگسالان و هنرمرشدی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با حضور 20 ورزشکارشهرستان‌های رفسنجان، بم، کرمان، انار و زرند به میزبانی زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان زرند برگزار شد.
حاج عباس ایرانمنش رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و رئیس شورای اسلامی شهر زرنددر حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی احیای منش پهلوانی و جوانمردی، تواضع و فروتنی بوده و برگرفته از روش و منش پیشوای ما، امام علی (علیه السلام) است.
وی با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای ورزشی جسمی و معنوی است و سبب تربیت جسم و اخلاق می‌شود، ادامه داد: ورزش زورخانه‌ای کمک می‌کند تا افراد هم مرام و جوانمردی و هم اخلاق و ایثار و گذشت را یاد بگیرند و علاوه بر آن این ورزش اثر مثبتی بر روح و روان نوجوانان و جوانان دارد.
رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای زرند با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای ترویج ورزش‌های همگانی درصدد است تا ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوان گسترش دهد.
شایان ذکر است در خاتمه برگزاری مسابقات مذکور باحضور فرماندار، شهردار و معاونین از نفرات برترتجلیل لازم بعمل آمد.
خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات
آخرین اخبار