سرهنگ مظاهری خبر داد

برگزاری ۵۴۰۰ نشست کلاس محور توسط بسیج دانش‌آموزی در استان همدان

همدان-مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری ۵ هزار و ۴۰۰ نشست کلاس محور توسط بسیج دانش‌آموزی طی سال گذشته در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۳۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کاظم مظاهری در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان همدانی در دیدار رهبری حضور داشتند، اظهار کرد: بیشترین تعداد از استان همدان اعزام شدند که بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه مجمع علوی و فاطمی حضور دارند، گفت: در هر شهرستان هیئت‌های اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در راستای مطالبه‌گری و هویت‌بخشی به دانش‌آموز تشکیل شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی مأموریت‌های مختلفی مانند برگزاری اردوهای راهیان نور، دوره های جهاد تبیین و ‌... دارد، عنوان کرد: به گفته مراجع امنیتی همدان جزء بهترین استان‌هایی بود که توانست امنیت را در مدارس زودتر از بقیه استان‌ها حکم‌فرما کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بسیج دانش‌آموزی تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ نشست کلاس محور در استان برگزار کرده است، عنوان کرد: تعداد ۲۰ هزار بن ۵۰ درصد تخفیف برای تهیه لباس برای دانش‌آموزان بسیجی سراسر استان توزیع شده است.

مظاهری خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار درون سازمانی سپاه برای قشر بسیج دانش‌آموزی استان همدان اختصاص داده شده است.

در ادامه ۱۷ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از استان به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند؛ دانش‌آموزان ضمن اجرایی کردن سند بنیادین تحول آموزش و پرورش خواستار نظارت بر گزینش معلمین و هویت‌بخشی دانش‌آموزان از سوی ادارات و سازمان‌های شهرستان‌ها شدند.

در این جلسه مسائلی از قبیل عدم اقدامات موثر در برابر لغزش‌های عقیدتی و دینی دانش‌آموزان، عدم اجرای برنامه‌های جذاب و ایرانی اسلامی، کمبود دبیر و بی‌عدالتی تحصیلی، ضعف در محتوای کتب درسی، عدم حضور موثر طلاب و برخی مسئولین مربوطه، ولنگاری فضای مجازی، عدم وجود اتاق بسیج و انجمن در مدارس، کمرنگ شدن اردوی راهیان نور، کمبود تجهیزات در برخی مدارس، به کارگیری معلم غیرتخصصی در برخی از دروس، عدم حمایت از دانش‌آموزان نخبه و... مطرح شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار