نقش موثر روابط عمومی‌های بسیج در جنگ روایت‌ها

حجت الاسلام جوشقانیان با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در تمامی عرصه‌ها و جامعه، جنگ روایت‌ها را مولفه اصلی جنگ نرم دانست و گفت: روابط عمومی‌های بسیج، نقش موثری در جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها دارند.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۸۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی بازدیدی از حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) با بیان اهمیت نقش روابط عمومی و رسانه در بسیج، گفت: روایت‌ها و رسانه، عرصه جنگ جدید در جهان کنونی هستند و روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهم، سازنده، خنثی کننده و تاثیرگذاری در این جنگ دارند.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه فلسطین از حریت، آزادگی و انسانیت در غزه دفاع می‌کنند که متاسفانه آماج تیرهای سهمگین و هدفمند اسراییلی‌ها قرار دارند، اظهار کرد: اسرائیلی‌ها با هدف قرار دادن اصحاب رسانه فلسطین سعی دارند که جنایات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها را پنهان کنند تا به گوش جهانیان نرسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا حق و باطل را باهم بی‌آمیزد و باطل را خوب جلوه دهد.


وی با بیان تفاوت جنگ در فلسطین با جنگ تحمیلی ایران و دفاع از حرم، اظهار داشت: در این جنگ، سلاح تلفن همراه در کنار سلاح‌های نظامی است و با مخابره کردن یک عکس، تمام دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی مطلع می‌شوند.

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به استقبال بی‌سابقه رسانه‌ها از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان ابراز کرد: سخنان سید حسن نصرالله برای اغلب ناظران جهانی از شرق تا غرب و از مردم تا سیاستمداران بسیار مهم بود و میلیاردها نفر در جهان بواسطه رسانه، مستقیما نظاره‌گر این سخنرانی بودند.

انتهای پیام/عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار