حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در بیانیه ای تاکید کرد: غزه دیگر معرکه جنگ فلسطین و اسرائیل نیست. غزه دیگر باریکه ای به پهنای 380 کیلومتر مربع نیست. غزه دیگر زندان بزرگ رو باز نیست. غزه دیگر تنها و غریب نیست.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۸۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، بیانیه ای در خصوص جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی صادر کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ  

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله القاصم الجبارین

غزه دیگر معرکه جنگ فلسطین و اسرائیل نیست. غزه دیگر باریکه ای به پهنای 380 کیلومتر مربع نیست. غزه دیگر زندان بزرگ رو باز نیست. غزه دیگر تنها و غریب نیست.
غزه؛ اکنون قد کشیده است. غزه به پهنای همه ملتها و کشورهای جهان گسترش یافته است. غزه دامنه اش عالمگیر شده است. غزه اکنون قلب همه امت اسلام و جهان تشنه ی امنیت و عدالت و حریت است. غزه به مثابه راهبرد و نقشه راه نجات بشر است.
غزه! کلمه رمز است.
کلمه رمز قیام علیه ظلم و ستم، کلمه رمز نجات و رهایی همه ی مظلومان عالم.
غزه! فرقان است. سنجه تشخیص حق از باطل، مومن از منافق، جدایی رادمردان و آزادی خواهان، از نوکران ذلیل و دست به سینه ی جبهه شیطان و استکبار.
غزه! تبر ابراهیمی است بر بُت های بمب و موشک و تجهیزات نظامی نمرودیان زمان. عسای موسای خلیل است بر پروپاگاندای تبلیغاتی و ساحران رسانه ای شیاطین زمان، نفس روح بخش و حیات برانگیز عیسای مسیح است بر جسم نیمه جان امت اسلام.
غزه! نسخه همه ی درد ها و رنج ها ی نه تنها 75 سال ظلم غاصبان بی سر و پای عوامل استکبار، رژیم کودک کش اسرائیل ، بلکه باطل السحر جادوی شیاطین جن و انس است.
غزه! آبروی شریعت نبوی و سیره علوی و پاره تن فاطمی (علیهم السلام) است.
غزه! تجلی فرمان سالار شهیدانی استکه صبحدم عاشورای سال 61 فرمود : " علیکم بالصبر و الجهاد ". غزه! تفسیر عینی و ملموس آیات کریمه قرآن در باب صبر و جهاد است.
و بالاخره، غزه! این شکوه غیرت و ایستادگی و شهامت و شجاعت؛
جلوه ای از تابلو خونرگ کربلاست،
روضه ی مکشوف عاشوراست و به همین دلیل جاودانه و راست قامت و استوار خواهد ماند. و بساط ظلم یزیدیان زمان را با امید و ایمان به نصرت الهی و موج جهانی سپاه رُعب، از سطح گیتی برخواهد چید. انشاالله.
چرا که در امتداد جبهه ی مقاومت و مدافعان حرم قدس شریف و دین حق و اهل بیت رسول مکرم اسلام بویژه زینب کبری علیها سلام که با نطق علویش فریاد برآورد: " یا یزید فکد کیدک و اسع سعیک و ناصب جهدک، فوالله لا تمحوا ذکرنا" تعریف می گردد.
آری! غزه زنده است و زنده تر از هر زمانی میماند و برای آیندگان نیز بفضل الهی، با اقتدار و ایمانی راسخ؛ راهبرد خون بر شمشیر پیروز است را بر تارک فلسطین مظلوم برای همیشه به نقش و نگار در خواهد آورد. انشالله تبارک و تعالی

ابوالقاسم علیزاده

17 آبان سال1402

ارسال نظرات
آخرین اخبار