خبرهای داغ:
اجلاسیه سالیانه مجمع عالی بسیجیان شهرستان خرامه با حضور سرهنگ جمالی جانشین سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۲۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجلاسیه سالیانه مجمع عالی بسیجیان شهرستان خرامه با حضور سرهنگ جمالی جانشین سپاه فجر استان فارس، مدیر کل جهاد کشاورزی استان، مدیر کل آب منطقه ای استان، مدیرعامل برق استان، مدیر کل آبفا استان و مسئولین، نخبگان، اعضای کارگروه های هیئت های اندیشه ورز شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور  برگزار شد.  

سرهنگ هاشم جمالی جانشین سپاه فجر فارس در این مجمع گفت:  بحران آب یک بحران جهانی است و مشکل شهرستان خرامه آب کشاورزی و آب شرب است که باید جهت حل مشکلات همه پای کار بیایند.  

سرهنگ جمالی در خصوص حق آبه کربال گفت: اسناد این حق آبه در موزه های تاریخی موجود می باشد  و سپاه و بسیج جهت توزیع به عدالت آب کشاورزی در موقع رها سازی در کنار شورای تامین استان و شهرستان خواهیم بود و از ظرفیت های سازمان بسیج سازندگی و جامعه کشاورزی  استفاده خواهیم کرد.  

جمالی ادامه داد: اصلاح الگوی کشت باید از برنامه های آتی شهرستان خرامه باشد.  

جمالی در خصوص انتقال آب شرب از سد درودزن به شهرستان نیز گفت: آب شرب قطعاً به خرامه خواهد رسید.

   در این اجلاسیه رؤسای کارگروه ها به بیان مشکلات و ارائه راهکارها و راه حل ها پرداختند و مدیران کل دعوت شده پاسخگوی مطالبات و مشکلات کلان شهرستان بودند و مصوبات خوبی نیز در عرصه های بانوان، فرهنگی اجتماعی،تحقیقات و فناوری،اقتصاد و زیربنایی،بهداشت و محیط زیست و تربیت و آموزش جهت رفع مشکلات به تصویب رسید.  

در پایان حکم هیئت رئیسه مجمع عالی شهرستان خرامه توسط سرهنگ جمالی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار