به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

مسابقات قهرمانی کنگ فو دختران درتنگستان برگزار شد

مسابقات قهرمانی کنگ فو دختران شهرستان تنگستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳آبان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۸۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و۱۳آبان،روز مبارزه با استکبار جهانی ،مسابقات ورزشی در رشته کونگ فو باحضور دختران نونهال ،نوجوان وبزرگسال این رشته توسط کانون بسیج ورزشکاران شهرستان تنگستان برگزار شد.

سرهنگ مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه امام علی (ع) تنگستان در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته گفت:اندیشه ظلم‌ستیزی حضرت امام(ره) که برخاسته از تفکر دینی و باور ناب مذهبی ایشان بود،پیامی برای ملتهای مسلمان بود که با انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان در ادامه افزود:اتفاقات مهم وسرنوشت سازی دراین روز که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده اتفاق افتاده است که همه ی آنها نماد ایستادگی و استقامت در برابر ظلم وبی عدالتی است.

در ادامه مژگان ماندگار رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان تنگستان گفت:این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان وبزرگسالان وبا حضور ۸۰ورزشکار برگزار شد.

رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان تنگستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور پنج تیم وبه مناسب ۱۳آبان برگزار شد افزود:افراد برگزیده این مسابقات جهت معرفی واعزام به بازی‌های استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

درپایان این مسابقات که با حضور جانشین فرماندهی سپاه تنگستان ،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان همراه بود از نفرات برگزیده و همچنین خانم محبت برومند زاده قهرمان بیستمین دوره مسابقات کونگ فو توآ کشوری تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار