به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار، نشست جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای طوفان الاقصی و  خدمات نظام و انقلاب در این نقطه از کشور پهناور در محل نمازخانه اداره کل شیلات جنوب استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۳۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، این نشست با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات چابهار، معاونین و کارکنان اداره کل شیلات جنوب استان و جمعی از علما و روحانیون برگزار شد.

هادی سیاسی شهرستان چابهار در این نشست ضمن اشاره به حماسه طوفان الاقصی و دستاوردهای آن در دنیا، به بیان نتایج این عملیات از جمله‌نمایش چهره پلید اسرائیل به جهانیان و انتشار جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌ها و شهادت خبرنگاران پرداخت.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: پس از این عملیات، آینده دولت فعلی رژیم جعلی صهیونیستی بر همگان مشخص شد که در آینده‌ای نزدیک این غده سرطانی محو خواهد شد و دیگر پس از این عملیات تروریستی، چیزی به نام رژیم منحوس صهیونیستی وجود نخواهد داشت که در آنجا پا بگذارد و اسرائیلی‌ها مهاجرت به دیگر کشورها را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه به بیان اقدامات نظام در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق جنوبی استان پرداخت و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی به مردم شریف این خطه از کشور ارائه داده است که از جمله آنها می‌توان به برق‌رسانی به نقاط دوردست و مناطق روستایی با جمعیت بسیار کم و احداث مدارس در اکثر نقاط شهرستان اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار