نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جذب سرمایه گذار عاملی تاثیرگذار و موتور محرکه در توسعه شهری است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جذب سرمایه گذاری را عاملی مهم و تاثیرگذار در پیشرفت توسعه و مسائل شهری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۰۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش فرصت های سرمایه گذاری تبریز، با بیان اینکه راه دستیبایی به رضایت خدا استفاده از ثروت در راه عمران و آبادانی زمین با نیت منفت عمومی است، جذب سرمایه گذاری را عاملی مهم و تاثیرگذار در پیشرفت توسعه و مسائل شهری عنوان کرد.

وی افزود: از نظر آموزه های قران ثروت زمانی ارزش پیدا می کند که در راستای ارزش های اخروی به کار گیرد وگرنه ثروت و سرمایه از نظر ذاتی ارزش نداردو سرمایه ای که در راستای آفرینش، رضایت خدا و حمایت از دین اسلام به کار گرفته شود دارای ارزش خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: برخی از علما و بزرگان در ترجمه نامه ۵۳ حضرت علی(ع) نوشته اند؛ سفارش من را به بازرگانان برسان و برای آنان خیر خواه باش و با همه ی آنان به نیکی رفتار کن زیرا آنان منابع اصلی کشور و وسیله راحتی مردم هستند.

جذب سرمایه گذاری عاملی تاثیرگذار در توسعه شهر است

وی با بیان اینکه در بخش های مدیریت شهری تامین منابع مالی اهمیت ویژه دارد، اظهارداشت: کسب منابع پایدار برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ضرورت دارد و یکی از شیوه های ایجاد اشتغال و توسعه جذب سرمایه گذار است.
وی ادامه داد: سرمایه به منزله موتور محرک رشد و توسعه و ضرورت پاسخ گویی به مطابات شهرمندان و ارتقای کیفیت زندگی و شهری را می طلبد.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: شهرداری در جست و جو راهکاری برای تامین مالی با استفاده از شیوه های نوین علمی که مورد تایید دانشگاه است به دنبال جذب سرمایه گذاری های بیشتری باشد و باید به این موضوع دقت شود که سرمایه‌گذاری ها باید با حفظ محیط زیست و شرایط زندگی مردم همراه شود.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز به عنوان بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور پیش از ظهر امروز در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار