در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تنگستان

رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهردرمراسم راهپیمایی روز ۱۳آبان در تنگستان گفت:رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۲۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سعید حیدری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهردرمراسم ۱۳ آبان که در شهر اهرم برگزار شد گفت: مراسم امروز در حالی برگزاری می‌شود که تمامی دوربین‌ها و چشم‌ها به سوی غزه دوخته شده که امروز صحنه آرایی و مواجهه و مقاومت جبهه حق علیه باطل است که تصوری عینی از جبهه حق علیه باطل مبدل شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: رژیم کودکش صهیونیستی هفته‌های متمادی از آشوب و اعتراض در راستای مشکلات عدیده فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی را پشت سر گذاشت در همین حین درگیریهای سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی به حد اعلا رسیده بود، در این بین همینه پوشالی کودک کش صهیونیستی تلاش داشته به لطف رسانه‌هایی که به پشتوانه پول به دست آورده از خون‌های ریخته شده در سطح دنیا همینه خود به جهانیان معرفی کند ضعف‌ها و زخم‌های خود را از چشم جهانیان پنهان کند.

وی گفت: مبارزان مسلمان و مؤمن در یک عملیات بی نظیر و حساب شده همینه پوشالی این رژیم کودک کش استکباری را در هم شکست و آبروی آن در جهان بین الملل برد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات تقسیمات کشور استانداری بوشهر افزود: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی برای اینکه آبروی از دست رفته خودش را که در هم شکست غیر قابل جبرانش به دست بیاورد به کودکش کشی، بمباران بیمارستانها، خبرنگاران، زن نوجوانان و جوانان به جنایات متعدد روی آورده است.

وی تصریح کرد: رژیم کودکش صهیونیستی باید بداند و اطمینان داشته باشد که در خون همین جوانان، زنان، مردان و کودکان به لطف و بنا به وعده الهی که تغییر در آن غیر ممکن است غرق خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز سلاح ایمان تعیین کننده نتیجه جنگ است و تانک‌های میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی به آهن پاره‌هایی تبدیل می‌کنند که آبروی این رژیم را برده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه صبر، استقامت شجاعت، دلیری و ایمان مردم فلسطین آبروی رژیم صهیونیستی تحت تأثیر قرار داده و برده است یادآور شد: امروز باریکه غزه کانون توجه جهان است.

وی با اشاره به اینکه چهره خبیث، پلید و تروریستی دولت آمریکا برای جهانیان آشکار و نمایان شده بیان کرد: امروز موضوع فلسطین، مقاومت و مبارزه با استکبار به عنوان گفتمان اول و در صدر گفتمان‌های دنیا مبدل گشته است.

حیدری با بیان اینکه تاریخ ۲۰۰ ساله تروریستی آمریکا هموار منشأ جنگ و خونریزی غارت و درگیری بوده است ادامه داد: امروز آمریکا صحنه آرایی و به صورت مستقیم روشن و حمایت‌های از کشتار بی سابقه کودکان دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: هیچیک از تحولات در این دنیا رقم نخورده است مگر اینکه دست آلوده این شر جهانی آمریکا در آن هویدا بوده است.

وی گفت: طی ۷۵ سال گذشت بررسی کنید چه جنایاتی یا تحولاتی علیه بشریت رقم زده است جنایاتی که بررسی کنید خواهید دید در بمباران ناکازاکی، هیروشیما، درگیر و جنگ‌هایی که به صورت مستقیم در افغانستان، پشتیبانی مستمر و مالی در طول هشت سال دفاع مقدس از دولت بعث عراق و همپیمانان خودش بهترین جوانان این مملکت به خاک و خوان کشیدند.

حیدری بیان کرد: دولت تروریستی آمریکا عامل تولید گروه‌های تکفیری، داعش و تندرو گروهایی منشأ جنایت و انسانیت باور ندارند است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: در حالی که افول قدرت دولت تروریستی آمریکا روز به روز بیشتر در چشم جهانیان آشکار گشته است و رژیم صهیونیستی در مردابی که از خون جوانان ایجاد شده در حال غرق شدن است و هم زمانی که هم پیمانانی او چون فرانسه دارد که زنان محجبه را از رفتن به مدارس باز می‌دارد همزمان داعیه زن، زندگی و آزادی دارند و منافقین کور دل در زیر دست پای پلیس آلبانی به درک واصل می‌شوند.

وی بیان کرد: ۱۱ اسفند ماه سال جاری یک رخداد خیلی مهم در پیش داریم که انتخابات مجلس شورای اسلامی است و این انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخورد دار است و دشمن در تلاش است تا با نا امید سازی مردم مشارکت را تحت تأثیر قرار دهد اما به فضل عنایت خدا مردم این فتنه دشمن را به خودشان باز خواهند گرداند و روند قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار