در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته استکبار ستیزیی راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم برگزار گردید.در این راهپیمایی فرماندارشهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر اعضای شورای اداری و مردم حضور داشتند.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۷۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت:این روز برای ما روز مهمّی است امّا آمریکایی‌ها از این روز خیلی عصبی میشوند. این روزی است که بزرگداشت آن، اعصاب آمریکایی‌ها را خُرد میکند.

وی افزود:حالا همین جلسه‌ی شما ــ همین جلسه ــ وقتی منعکس بشود، مطمئن باشید گرایش آمریکایی و خود آمریکایی‌ها از این اجتماع، از این سرود، از این همدلی‌ها خشمگین میشوند، اعصابشان خُرد میشود؛ چرا؟ چون این روز، هم تجسّم شرارت آمریکا است، هم تجسّم ضربه خوردن آمریکا و قابل مغلوب شدن آمریکا است؛ یعنی این کسانی که خیال میکنند آمریکا یک قدرت دست‌نخوردنی است، به حوادث این روز که نگاه کنیم، معلوم میشود نه، کاملاً آسیب‌پذیر است؛ این یک تجربه برای ما میشود.

وی ادامه داد:ما یقین داریم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاالله.

وی در ادامه افزود:ان‌شاءالله همه‌ی شماها زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین تمدّنِ آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهید دید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار