فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اکنون فرهنگ غنی و ارزشمند استکبارستیزی ملت قهرمان ایران تبدیل به یک فرهنگ جهانی شده و فریادهای انزجار ملت‌های مختلف در مخالفت با نظام سلطه و استکبار جهانی به تاسی از ملت ما در جای جای جهان شنیده می شود.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۳۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

سردار احمد شفائی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در زاهدان، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه سالروز امتدادبخشی به انقلاب اسلامی ملت ایران و یادآور حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اثبات استکبارستیزی مردمان این سرزمین است.

وی بیان کرد: این روز مهم یادآور سه حادثه تاریخی در طول انقلاب اسلامی است؛ اولین رویداد تاریخی در آبان ۱۳۴۳ بود که منجر به تبعید امام خمینی(ره) و دومین رویداد نیز قیام ارزشمند دانش آموزان عزیز ما علیه رژیم ستمشاهی در آبان ۱۳۵۷ بود که منجر به شهادت بسیاری از آنان در دانشگاه و سومین رویداد نیز در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان انقلابی رقم خورد که به انقلاب دوم نامگذاری شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال مسیر استکبارستیزی سیزده آبان رنگ و بویی تازه دارد زیرا این روز سی امین روز مقاومت ملت مظلوم فلسطین در مقابل خونخواران جهان است.

وی بیان کرد: فرصت تاریخی سیزده آبان می تواند مجالی مهم برای محکومیت جنایات آمریکا، اسرائیل و متحدانشان باشد؛ اتحاد تاریخی امروز آزادگان جهان در مقابل مستکبران جهانی که در کشورهای مختلف مشاهده می شود نشان از بیداری جوامع بشری در مقابل نظام سلطه دارد.

سردار شفائی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند کمکی بزرگ به ملت قهرمان فلسطین باشد؛ این حرکت می تواند به مستکبران جهان نیز این پیام را برساند که مردم مسلمان جهان به ویژه مردم قهرمان ایران و سیستان و بلوچستان برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم فلسطین آماده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار