نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دیلم

زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز در دبیرستان شهید ستارپناهی دیلم به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۷۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم همزمان با ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در مراسمی که با حضور مسئولین و قشر‌های مختلف دانش آموزان و فرهنگیان در دبیرستان شهید ستارپناهی دیلم ترتیب یافت، دانش آموزان با نواختن زنگ استکبار ستیزی ضمن گرامیداشت سالروز یوم الله ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدای دانش آموز با فریاد‌های مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و آمریکا‌ی جنایتکار اعلام کردند.

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در دیلم

حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم در این مراسم، یوم الله ۱۳ آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز دنیا در پی جنایات هولناک رژیم صهیونسیتی در غزه، بیش از پیش به خوی استکباری و نسل کشی آمریکا و اسرائیل پی برده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.

ایشان با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، ایران اسلامی وارد کننده ساده‌ترین نیازهای اولیه بود افزود: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر انقلاب علمی جوانان، در همه عرصه‌ها انحصارها را شکسته و اکنون می‌تواند در زمینه‌های مختلف صادر کننده علوم به سایر کشورها باشد.

امام جمعه دیلم با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت: اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشورهای اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار