خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد

همدان-نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه در طول ۴۴ سال گذشته این مقاومت ملت ایران بوده که باعث شده دشمن جرأت حمله به جمهوری اسلامی را نداشته باشد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۶۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در یادواره شهدای روستای پهنه بر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدای ما از بهترین جوانان این آب و خاک بودند که با تقدیم جان خود امنیت و آرامش را برای این کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آیات قرآن از جامعه‌ای تمجید می‌کند که برای پیشبرد اهداف الهی مقاومت می‌کند، گفت: جامعه‌ای که در مقابل دشمن خودش را ضعیف نشان نمی‌دهد و سست نمی‌شود، جامعه‌ای است که خداوند در آیات قرآن از آن به عنوان جامعه‌ای ویژه یاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان افزود: امروز تجهیزات نظامی اسراییل قابل مقایسه با تجهیزات نظامی حماس نیست و حتی قدرت‌های نظامی دنیا نیز حامی رژیم صهیونسیتی هستند، اما با این وجود مشاهده می‌کنیم که در دنیا و در دل بلاد کفر مردم حامی فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه یاران امام حسین(ع) در ظاهر ۷۲ نفر بودند و تجهیزات در سپاه حضرت(ع) قابل مقایسه با سپاه یزید نبود، اظهار کرد: آنچه در نهایت به ثمر نشست پیروزی و موفقیت امام حسین(ع) و کاروان حضرت بود.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه توصیه قرآن برای تحقق آرمان‌های الهی، صبر و مقاومت است، ابراز کرد: حضرت امام(ره) به همه ما آموختند که برای تحقق اهداف الهی و عدالت در جامعه باید مقاومت کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی همه انبیا الهی تحقق عدالت در جامعه بوده، اظهار کرد: امروز همه مسئولان باید برای تحقق عدالت تلاش کنند و حتی مشروعیت مسئولان به میزانی است که برای تحقق عدالت تلاش می‌کنند.

شعبانی، با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اصل بر تحقق عدالت است، یادآور شد: البته متاسفانه در این عرصه با ضعف‌هایی روبرو بوده‌ایم که باید برای رفع این ضعف‌ها با تمام وجود در میدان تلاش کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول ۴۴ سال گذشته این مقاومت ملت ایران بوده که باعث شده دشمن جرأت حمله به جمهوری اسلامی را نداشته باشد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار