فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: ۱۳ آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز نام‌گذاری شد تا نام و راه دانش‌آموزان شهید ادامه پیدا کند این روز بیانگر مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۲۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم بیدار و آگاه ایران برای نشان‌دادن چهره واقعی آمریکا به‌سوی سفارتخانه این کشور حرکت کردند تا از چهره ملعون این رژیم پرده بردارند.
 
 وی ادامه داد: جمعی از مردم و دانشجویان و حتی دانش‌آموزان آگاه ایرانی در کنار یکدیگر باصلابت در کنار هم جمع شدند تا لانه جاسوسی آمریکا را به تصرف در آورند و از فعالیت‌های مداخله‌جویانه این رژیم در کشور جلوگیری کنند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان تصریح کرد: ۱۳ آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز نام‌گذاری شد تا نام و راه دانش‌آموزانی که در مسیر مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند، ادامه پیدا کند، امام راحل بعدازاین تسخیر آن را انقلابی بزرگ نامیدند و لقب شیطان بزرگ را نیز به آمریکا دادند که بیانگر اهمیت این اقدام است.
 
 وی افزود: سفارت آمریکا همواره جریان‌های ضدانقلاب و توطئه‌گر را در کشور مدیریت می‌کرد، فعالیت‌های جاسوسی مختلف، اقدامات خصمانه، دامن‌زدن به اختلافات قومی و... از جمله اقداماتی که توسط این سفارت در کشور انجام می‌شد و با تسخیر سفارتخانه دست دخالت و توطئه این دولت در کشور کوتاه شد.
 
 سرهنگ نخعی تشریح کرد: این پیروزی و تسخیر بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشت و باعث بیداری ملت‌ها برای مبارزه با استکبار جهانی شد ملت ایران توانست با بزرگ‌ترین قدرت جهانی مقابله کند و این شیطان بزرگ مجبور شد در برابر انقلاب اسلامی ایران سر فرود آورد.
 
 وی اذعان کرد: همچنین رهبر انقلاب در ارتباط با تسخیر لانه جاسوسی می‌فرمایند اشغال لانه جاسوسی برای این بود که رژیم آمریکا بداند با این انقلاب نمی‌شود شوخی کرد انقلاب این ملت و کشور از آن گونه انقلاب‌هایی که توطئه‌ها را تحمل کند نیست.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان عنوان کرد: این قدرت الهی است که مردم ایران توانستند زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی این شیطان را از کشور بیرون کنند و موقعیت خود را نسبت به ظلم و ستم در کشور نشان دهد و به روزهای سرنوشت‌ساز خود نزدیک شود.
 
 وی مطرح کرد: ملت ما به همه مردم جهان نشان دادند که می‌شود با ابرقدرت‌ها و چپاولگران مبارزه و آنان را از کشور بیرون کرد و عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آورد.
 
سرهنگ نخعی در پایان گفت: سیزدهم آبان، هر سال یادآور حماسه جاوید تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه قدرتمند دانش‌آموزان و دانشجویان است که با افتخارآفرینی، حماسه بزرگ را در دنیا رقم زدند قطعاً این راه ادامه دارد و نسل جوان با الگوگیری از شهدا در راه حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار