فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تاکیدکرد:

امروز ایران مقتدر، همۀ سیاست‌های نظام سلطه را با چالش جدی مواجه کرده است

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: وحدت نیروهای مسلح در ایران مهم‌ترین عامل ناکامی دشمن در منطقه شده و با این اتحاد و همبستگی هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۰۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در همایش سیاسی در جمع فرماندهان و افسران ارشد یگان‌های ارتش خراسان رضوی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند که بین نیروهای مسلح در ایران تفرقه ایجاد کنند، اما باید بدانند که ارتش، سپاه پاسداران، فراجا و نیروهای امنیتی در سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران گوش‌به‌فرمان رهبری مقتدر به اتحاد و یکپارچگی کامل رسیده‌اند و برای خدمتگزاری به مردم در یک صف در برابر هجمه‌های سنگین جنگ نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند.

 وی افزود: نیروهای مسلح ایران با آمادگی کامل به کوچک‌ترین تهدیدها و حماقت‌های دشمنان پاسخی سخت و دندان‌شکن می‌دهند و این آمادگی، توان و قدرت همواره در تمام دنیا مثال‌زدنی است.

 معصومی با تأکید بر اینکه وحدت نیروهای مسلح در ایران مهم‌ترین عامل ناکامی دشمن در منطقه است، بیان کرد: ازاین‌رو هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند، بلکه این ملت ایران است که باتکیه‌بر توان نیروهای مسلح، قدرت خود را به دشمنان ایران و اسلام دیکته می‌کند.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق توضیح داد: در برهه حساس کنونی نیروهای مسلح کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری بااقتدار و توان بالایی که دارند در حفاظت از آب‌وخاک این کشور می‌کوشند و اجازه نخواهند داد که کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرمان‌های این نظام مقدس وارد شود.

 وی با بیان اینکه نیروهای مسلح حامی ثبات و امنیت منطقه هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما کسانی هستند که همواره در کنار مردم قرار دارند و در مسیری که خواست مردم است به‌عنوان نیروی مسلح مردمی از امنیت کشور دفاع کرده و می‌کنند.

 معصومی در ادامه مأموریت پدافند هوایی در حراست از آسمان ایران را نعمتی بزرگی دانست و گفت: نیروی قهرمان پدافند هوایی در تمام نقاط کشور با حضور هوشمندانه و مقتدرانه خود سراسر آسمان ولایت را حفاظت و حراست می‌کند.

 وی با اعلام اینکه شهدا راهی سرشار از نور، عزت و پاکی و افتخار را پیش روی بشریت گشودند، عنوان کرد: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تا بتوانیم از پیچ‌ها و موانعی که در سر راه خود داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه با بیان اینکه امنیت و آرامش باثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهداست، افزود: امروزه امنیت و قدرت دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند، لذا می‌طلبد که برای حفظ این شرایط، از راه و روش شهدا پیروی کنیم.

 معصومی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران باتکیه‌بر شعار ما می‌توانیم که امام خمینی (ره) به این ملت هدیه داد توانست تحریم‌های دشمن را خنثی کند. امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و تعیین‌کننده در منطقه و جهان بشمار می‌رود که همه سیاست‌های نظام سلطه در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها