خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زارعی:

پیروزی فلسطین کلید رمزآلود ظهور است

همدان- مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری( ره) شهرستان بهار گفت: پیروزی فلسطین کلید رمزآلود ظهور است و موجودیت ما ایجاب می‌کند که از فلسطین دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۰۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی اصغر زارعی در نشست بصیرتی که با موضوع فلسطین و جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۱۳آبان در مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: ابتدای شروع ورود یهودیان به فلسطین باهدایت انگلستان صورت گرفت و بیش از ۷۵ سال است که اسرائیل با مردم فلسطین در حال جنگ بوده و توانستند بیشتر اراضی فلسطین را غصب کنند.

وی افزود: آنچه امروز در غزه رخ داده و اهمیت ماجرای فلسطین را برای جمهوری اسلامی زیاد کرده تا آنجا که ایران حاضر است از خود هزینه کند، بر مبنای چهار محور است.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار گفت: دفاع جمهوری اسلامی از فلسطین مبنا و ریشه قرآنی و اعتقادی دارد، فلسطین سرزمین مقدسی است که انبیای الهی در آنجا ساکن بوده و قبله اصلی مسلمانان بوده است.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمود «فلسطین مسئله اصلی اسلام است»، خاطرنشان کرد: امام راحل این جمله را در اوایل روزهای پیروزی انقلاب در حالی که انقلاب به اندازه امروز قوی نبود ایراد فرمود چرا که یکی از اهداف حکومت اسلامی دفاع از مظلوم است.

زارعی خاطرنشان کرد: جنایات اخیر رژیم صهیونستی به اندازه‌ای است که حتی کشورهای غیر مسلمان هم معترض هستند و این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: دلیل حمایت آمریکا از اسرائیل این است که فلسطین به لحاظ استراتژی در قلب کشورهای مسلمان قرار دارد و منافع آمریکا در گرو منافع اسرائیل است و این منافع لایه‌های پنهانی زیادی دارد چنانچه ملت‌های مسلمان باهم متحد شوند باعث نابودی اسرائیل خواهند شد.

 مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار افزود: دلیل اینکه ایران به طور مستقیم در جنگ وارد نمی‌شود این است که نمی‌خواهد شروع کننده جنگ باشد که در این صورت جنگ بسیار عظیمی رخ خواهد داد، بنابراین راهبرد ایران این است که کشورهای اسلامی را متحد کند و نقاب از چهره اسرائیل برداشته و چهره واقعی اسرائیل را به همه ملت‌های جهان بنمایاند.

وی اظهار کرد: حوادث اخیر باعث شد عادی‌سازی روابط با اسرائیل که فراگیر شده و تمام نظامات اعم از یونسکو، یونیسف و سازمان ملل موجب به رسمیت شناخته شدن اسرائیل در جهان شده بودند و با این کار مرکزیت آمریکا در قدس محقق می‌شد، به هم خورده و اسرائیل خسارت غیر قابل جبرانی متحمل شد.

زارعی در پایان ابراز کرد: پیروزی فلسطین کلید رمزآلود ظهور است و موجودیت ما ایجاب می‌کند که از فلسطین دفاع کنیم.

پیروزی فلسطین کلید رمزآلود ظهور است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار