سرهنگ بختیاری:

۳۶هزار شهید دانش‌آموز الگوی ایثار و فداکاری را برای ما ترسیم کردند

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند الگوها و تابلوهای بلندی ایثار و فداکاری را برای ما ترسیم کردند.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۶۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی» دبستان دخترانه و پسرانه راهیان کوثر همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید فهمیده و تبریک روز دانش‌آموز اظهار کرد: امروز همه شما باید خوب درس بخوانید و به حرف والدین و معلمین خود گوش دهید و آن را به کار ببندید چراکه آینده کشور در دست شما است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین و غزه و با بیان اینکه طی ۲۴ روز اخیر رژیم منحوس صهیونسیتی بیش از 3 هزار کودک را به شهادت رسانده است، گفت: تمام حرف و حق مردم مظلوم فلسطین این است که می‌گویند ما می‌خواهیم در خانه خود زندگی کنیم و کسی حق ندارد ما را از کشور خود بیرون کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان ما و نظام سلطه ۷۵ سال است که در منطقه فلسطین به دنبال غصب منطقه هستند، افزود: صحنه‌های دلخراش را از تلویزیون می‌بینید که بسیار ناراحت کننده است.

وی مطرح کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیش از 3 هزار نفر آنها کودک هستند که برابر با قوانین بین الملل جنگی کودکان، زنان، غیرنظامیان و اماکن امدادی و درمانی مانند بیمارستان‌ها از حمله نظامی مستثنی هستند اما این جنایت را جنایتگران عالم انجام می‌دهند.

بختیاری با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها زورگو هستند، ابراز کرد: شما دانش‌آموزان باید خوب درس بخوانید و در مقابل تجاوز مستکبرین و دشمنان بایستید.

وی ‌خاطرنشان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند الگوها و تابلوهای بلندی ایثار و فداکاری را برای ما ترسیم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار