خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

سپاه به دنبال شیرین کردن دوره خدمت برای کارکنان وظیفه است

حجت الاسلام رستگار گفت: سپاه به دنبال آن است تا خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه شیرین باشد.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۵۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
سپاه به دنبال شیرین کردن دوره خدمت برای کارکنان وظیفه است

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگوی صمیمی با کارکنان وظیفه این رده گفت: تاکید رهبر انقلاب و فرمانده کل سپاه آسان گیری نسبت به سربازان است تا آن‌ها بتوانند مسیر ترقی را طی نمایند.

او افزود: ما به دنبال آن هستیم تا خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه شیرین باشد، اگرچه ما سربازی شیرین تری را تجربه کردیم که خدمت طی دوران جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام رستگار خطاب به سربازان وظیفه رده حوزه نمایندگی در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: مهمترین نکته‌ای که برای جوان باید مهم باشد در مسیر الهی قرار گرفتن است و خداوند نیز می‌فرماید: «من پشتیبان انسان‌های مومن هستم»

وی اظهار داشت: در عصر حاضر مطلب بسیار مهم تشخیص حق از باطل است؛ به ویژه در این جنگ ادراکی که از سوی دشمن به راه افتاده و به دنبال آن هستند تا تفکرات باطل و مادی خود را همه گیر کنند در حالی که انسان دو بعد مادی و معنوی دارد.

او در خصوص فضای مجازی نیز یادآور شد که همچون چاقویی است که اگر دسته آن را بگیریم می‌توانیم از آن استفاده بهتری داشته باشیم و اگر تیزی آن در دست ما قرار بگیرد موجب آسیب رساندن به انسان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان توضیح داد که دشمن در شبکه‌های اجتماعی به دنبال آن است تا روایت‌های غلط را غالب کند و سربازان وظیفه سپاه باید خود را افسران جنگ نرم بدانند و روشنگری کنند.

او در پایان نیز به این نکته اشاره کرد که باید به گونه‌ای سرباز سپاه نظم داده شود که اگر روزی در جایی مشغول به کار شد به عنوان نماینده ما در ادب و درست کاری شناخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار