رزمایش مشترک سازمان جهاد کشاورزی، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و ادارات مرتبط با جامعه عشایری برای ارائه خدمات به منطقه بازفت استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۶۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آیین بدرقه گروه های جهادی به منطقه بازفت استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آیه شریفه 35 از سوره مبارکه مائده؛« يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُوا فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ» اظهار کرد: اقدام شما گروه های جهادی مصداق مجاهدت در راه خداست.

سردار علی افضلی افزود: حضور میدانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که، راه اصلی و راه مبارزه با آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی را خدمت رسانی به مردم و نهضت خدمت رسانی عنوان فرمودند.

وی، ادامه داد: یکی از راه های صدور انقلاب هم خدمت بی منت و صادقانه به مردم است. دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم است و این اقدام جهادی شما باعث امیدواری مردم به نظام، مسئولین و خدمت گزاران خودشان می شود و بر اساس این آیه شریفه یکی از راههای رسیدن به تقواست.

سردار افضلی، در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را یادآوری کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه اضمحلال قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه اعزام گروه های جهادی به منطقه بازفت، گفت: این رزمایش تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و در 3بخش فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی اجرا می شود.

آقای علی اصغر ایزدی افزود: در بخش فرهنگی، تجدید بیعت با آرمانهای شهدا همراه با حضور جهادگران در گلزار شهدای بازفت و سرکشی از خانواده شهدا و اجرای برنامه های جهاد تبیین ویژه اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در مدارس شبانه روزی برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمت رسانی جهادگران در عرصه محرومیت زدایی، گفت: توزیع 60بسته معیشتی، توزیع 160کیسه آرد، توزیع 7تن خوراک دام برای احشام عشایر، توزیع 2تن میوه، توزیع البسه، کیف و کفش و لوازم التحریر، فرش و موکت و لوازم خانگی و ... در دستور کار شرکت کنندگان در این رزمایش محرومیت زدایی است.

ایزدی، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی در عرصه های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی و همچنین ارائه خدمت در زمینه های عمرانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای حمایت از عشایر منطقه بازفت در این رزمایش است.

گفتنی است؛ جهادگران با 20 دستگاه خودرو برای حضور در منطقه عشایری بازفت با بدرقه مسئولین و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اعزام شدند.

ارسال نظرات