سردار نظری در همایش ارکان و فعالان مساجد و محلات استان استان کرمان ؛
فرمانده سپاه ثارالله گفت: ساختن محله اسلامی در مقابل تمام تهدیدات دشمن است،دشمن خانواده و محله ما را تهدید می‌کند و این مساجد هستند که در فضای حقیقی و مجازی مقابل تهدیدات دشمن ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۵۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همایش ارکان و فعالان مساجد و محلات استان استان کرمان با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی برگزار شد

 سردار محمدعلی نظری اظهار کرد: هر روز به تعداد کودکان و زنانی که توسط اسرائیل کشته می‌شود، افزود می‌شود و این جنایات ددمنشانه چهره واقعی این رژیم کودک‌کش را برای جهانیان آشکار کرده است.

وی با بیان اینکه مساجد همیشه در طول انقلاب اسلامی نقش مهمی در ترویج دین خدا و معنویت در جامعه داشتند، گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در تمام کشور به‌ویژه استان کرمان فعال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مسجد تراز انقلاب اسلامی را در محلات پیگیری می‌کنیم، افزود: ساختن محله اسلامی در مقابل تمام تهدیدات دشمن است؛ دشمن خانواده و محله ما را تهدید می‌کند و این مساجد هستند که در فضای حقیقی و مجازی مقابل تهدیدات دشمن ایستاده‌اند.

این مقام مسئول گفت:سپاه تشکیل محلات اسلامی در کشور را دنبال می‌کند و محله عاری از فقر، بی‌سوادی، اعتیاد، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی را به کمک مساجد به‌عنوان یک پایگاه عظیم دنبال می‌کنیم.

سردار نظری افزود: باید از موازی‌کاری جلوگیری کرد و همه ظرفیت‌ها را ساماندهی و در کنار هم بیاوریم،باید خانه به خانه کار کرد و خدمات اجتماعی به مردم محله را پیگیری کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

این مقام مسئول تصریح کرد:متاسفانه در حاشیه شهرها اگر مشکلاتی داریم به دلیل آن است کم توجهی به به روستاها و محلات است، باید به ورزش و سلامت جسم و روان در محلات اهمیت بدهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: در 750 نقطه استان کرمان شورای تحول محله اسلامی تشکیل شده و شناسایی آسیب‌ها و مشکلات محلات در حوزه‌های مختلف برای رسیدگی به محله اسلامی انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار