جانشین فرمانده سپاه سلمان در زنگ استکبار ستیزی میرجاوه بیان کرد:
سردار آبسالان گفت: استکبارستیزی مهمترین آرمان عملی انقلاب اسلامی است که در طول ۴۳ سال گذشته منشاء موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور بوده است و اکنون در دولت سیزدهم با قوت و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸۶
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی،با حضور در مدرسه دخترانه چهارده معصوم شهرستان میرجاوه زنگ استکبار ستیزی را در این شهرستان به صدا درآورد.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت جهت بیان دستاوردهای انقلاب و معرفی شهدا قشر دانش آموز است.

سردار آبسالان با تاکید بر این مطلب که نسل جوان امروز باید از نسل جوان دفاع مقدس الگو برداری کنند و ایثار، گذشت، فداکاری، شجاعت و شهادت طلبی آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند تا در برابر دشمنان موفق و پیروز میدان نبرد باشند، افزود:لازم و ضروری است که در شرایط جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد کرده دانش آموزان با بصیرت و آگاهی بیشتر در سنگر تعلیم و تربیت حضور یابند.

وی ادامه داد: استکبارستیزی مهمترین آرمان‌ عملی انقلاب اسلامی است که در طول ۴۳ سال گذشته منشاء موفقیت‌ها و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور بوده است و اکنون در دولت سیزدهم با قوت و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و تعیین‌کننده است، در این روز تاریخی حادثه تبعید امام خمینی(ره) در ۱۳۴۳، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان از سوی رژیم پهلوی در تهران در سال ۱۳۵۷ و حرکت شجاعانه دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاد که هر کدام در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت و در راستای استکبار ستیزی بود، همین دلیل این روز با عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

سردار آبسالان اظهار داشت: در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی، ایران برخلاف تمامی ادعاها و تبلیغات رسانه‌های غربی در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی، پرچم استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را در دست گرفته است و با وجود اتخاذ موضع مستقل و سازش‌ناپذیر در برابر ابرقدرت‌ها، برای تمامی ملت‌های آزاده جهان پیام صلح و دوستی و برادری و همکاری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار