مشارکت بیش از ۶هزار دانش‌آموز دیّری در طرح «لاله‌های روشن»

دکتر عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر گفت: در اجرای طرح «لاله های روشن» بیش از ۶هزار دانش‌آموز شهرستان دیّر مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۱۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

مشارکت بیش از ۶هزار دانش‌آموز دیّری در طرح «لاله‌های روشن»

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، دکتر عبدالحسین جهانگیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر در افتتاحیه طرح «لاله های روشن» یادواره ۳۵ شهید دانش‌آموز و معلم که به یاد شهید مظاهر زارعی در دوراهک برگزار شد گفت: هدف از اجرای این طرح در مدارس؛ فرهنگ سازی و ترویج ایثار و شهادت است.

 

وی ادامه داد: به طور مستقیم بیش از ۶هزار دانش‌آموز و حدود ۲۰۰ همکار در مدارس و بیش از ۱۵۰ خانواده و اعضای انجمن اولیا و مربیان و ۱۰ نهاد و دستگاه اجرایی شهرستان در برگزاری این یادواره‌ها نقش دارند.

 

جهانگیری با بیان اینکه همکاران ما در مدارس تلاش خود را می‌کنند که این یادواره‌ها و دیگر برنامه‌های تربیتی در مدارس با محوریت دانش‌آموز و خانواده‌ها برگزار شود افزود: در این هفته ۱۶۰ دانش‌آموز دختر به همت سپاه سیدالشهدا و بسیج دانش آموزی شهرستان دیّر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیّر در پایان از همکاری همه ادارات و نهادها و اعضای ستاد بزرگداشت یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم در اجرای طرح «لاله های روشن»در این سال تحصیلی همچون سال گذشته تشکر کرد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار