با حضور خانواده‌های معزز شهدا؛

مراسم گرامیداشت ۱۶۵ شهید گردان حضرت معصومه (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت(س) در حسینیه امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۳۸
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت ۱۶۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور همرزمان، خانواده‌های معظم شهدا و عزاداران هیات رزمندگان اسلام قم برگزار شد. 

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط صادقی‌پور و اجرای گروه تواشیح انوار‌الهدای قم آغاز شد و در ادامه با روایت‌گری حسین یکتا از راویان و جانبازان دوران دفاع مقدس، پیرامون نقش‌آفرینی رزمندگان و‌شهیدان گردان حضرت معصومه(س) در عملیات‌های مختلف همراه بود.

حسین یکتا اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، در مقابل تمام انقطاعات؛ اتصال کامل بود و رزمندگان در عملیات‌های سخت با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» فاتح میادین بودند.

در ادامه حجت الاسلام تویسرکانی از اساتید حوزه علمیه قم، طی سخنانی با بیان نقش قرآن در نقشه راه سعادت و خوشبختی بشر، گفت: با مطالعه آیات روشن قرآن متوجه می شویم که همه حوادث عالم براساس مهندسی و نقشه دقیق خالق حکیم طراحی شده است، و این مطلب تبیین کننده یک مسیر درخشان و شیرین است.

در پایان این مراسم، با نوحه‌خوانی مداحان اهل‌بیت سیدمهدی میرداماد و مهدی رسولی، حال و هوای خانواده‌های شهدا و رزمندگان گردان حضرت معصومه(س) لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابی‌طالب(ع) را دو چندان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار