خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع سوادرسانه‌ای درشوشتر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای ویژه بسیجی‌های پایگاه‌های مقاومت خواهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۷۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان وهمزمان با برگزاری کارگاه توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خواهر در شوشتر، کلاس آموزش سواد رسانه اجرا شد.

سرگردپاسدار امین شریعتی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی گفت.

وی افزود؛ فضای مجازی به عنوان یک پدیده نوظهوردربسیاری ازعرصه هاوجنبه‌های زندگی فردی واجتماعی افراد حضورفعال دارد، ولی در بعضی از مواردآسیب‌های اجتماعی جبران ناپذیری را واردکرده است.

وی ادامه داد؛ با آگاهی بخشی وآموزش سواد رسانه‌ای درخصوصا استفاده صحیح از آن میتواند نقش کلیدی خوبی در راستای کاهش این آسیب‌ها را بهمراه داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر؛ ارتقای سوادفضای‌مجازی برای اقشارمختلف مردم را ضروری برشمردوادامه داد؛ این گونه کارگاه‌ها وکلاس‌های آموزشی، امروزه ثابت کرده است که میتواند دربالابردن بصیرت افراد جامعه وشناخت ترفند‌های گوناگون و دقیق دشمنان نقش کلیدی را ایفاکند.

وی خاطرنشان کرد؛ امروزه کشور ما در منطقه مهم واستراتژیک خاورمیانه قرار دارد که اکثر کشور‌های این منطقه با جنگ‌های داخلی وانقلاب‌های رنگی وفضای مسمومی که دشمنان در آن کشور‌ها ایجاد کردند، دچار بی ثبانی ودستاویز استکبار شدند که این موضوع در کشور ما با رهنمود‌های رهبرانقلاب ونقش جهاد تبین به شکست انجامید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت؛ امروزهمه ماباید نقش خودرادرجهت بالابردن آگاهی‌های مردم جامعه نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خوبی جامعه عمل بپوشانیم که اگر در این امر کوتاهی شود، دشمنان با روشهاو ترفند‌های خود در فضای مجازی ذهن وافکار مردم بخصوص جوانان ونوجوانان را به سمت وسوی خود میکشانند.

وی در پایان افزود؛ اگر امروز در کشور، اما نعمت امنیت وآرامش وجود دارد، همه این آرامش وامنیت مرهون مجاهدت‌ها وجانفشانی‌های نیرو‌های خدوم مردم در دستگاه‌ها وسازمان‌های مختلف امنیتی واطلاعاتی ونیرو‌های قدرتمند مسلح می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار