وزیر کشور گفت: تلاش دشمن این است که مردم را نسبت به واقعیات ناامید کنند و اجازه ندهند، واقعیات آن چنان که وجود دارد منعکس گردد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۷۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، رفع مشکلات بخش صنعت استان را یکی از اهداف سفر به استان مرکزی اعلام کرد و گفت: تلاش‌های بسیاری در راستای رفع مشکلات صنعت استان انجام شده است تا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم؛ مسائل این بخش بایستی بررسی و نتایج مربوطه اتخاذ گردد.

وی امکانات بزرگ صنعتی استان مرکزی را پشتوانه‌ای برای تولید و خودکفایی دانست و گفت: استان مرکزی از ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف گل و گیاه و ظرفیت‌های تاریخی به مانند حضرت امام (ره) برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر کشور تصریح کرد: بررسی مسائلی از قبیل آسیب‌های اجتماعی، اتباع، پروژه‌ها و پیشرفت‌های مربوط به آن‌ها از موضوعات مورد توجه دولت است و خواست دولت نیز رفع این مشکلات است.

وحیدی به واردات اشاره کرد و گفت: واردات واگن مربوط به قرارداد فایناس است که در سال ۹۷ منعقد شده بود و اکنون در حال انجام است؛ در این راستا یکی از برنامه‌های دولت این است که بررسی شود چه میزان از این قراردادها قابل انتقال به داخل است در صورتی که به نتیجه برسیم حتما انجام می‌شود.
وی سیاست دولت سیزدهم را رفع مشکلات و مسائل استان‌ها اعلام کرد و گفت: در گزارشات استاندار مرکزی پروژه‌هایی وجود داشت که سالیان بسیار بلاتکلیف باقی مانده بود که تکمیل این پروژه‌ها به عنوان مطالبه مردمی در دستور کار قرار گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین اتفاقات امسال است لذا همه باید در راستای جلب مشارکت مردمی قدم برداریم، امیدواریم مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر حماسه بیافرینند.
وحیدی خاطرنشان کرد: اتفاقات مهمی توسط نظام و دولت در حال رخ دادن است که باید برای عموم مردم اطلاع رسانی شود، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، معاندان و کینه توزان علاقه‌ای ندارند که دستاوردها و اقدامات دولت دیده شود و تلاش دشمن این است که مردم را نسبت به واقعیات ناامید کنند و اجازه ندهند واقعیات آن چنان که وجود دارد منعکس گردد.
فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی نیز در این دیدار با تاکید بر نظارت و کنترل دولت نسبت به افزایش قیمت‌ها گفت: افزایش قیمت و اجاره‌ مسکن نارضایتی مردم را به دنبال داشته است؛ دولت وظیفه دارد نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کنترل تورم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مسئله فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و حمایت از ملت مظلوم این کشور، از اولویت‌های ایران اسلامی است و غفلت از این مسئله خسارات جبران‌ناپذیری بر پیکره جهان اسلام وارد کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: تمامی کشورهای اروپایی علیه فلسطین و حمایت از اسرائیل متحد شده‌اند و ما هم وظیفه داریم زمینه همکاری و اتحاد با کشورهای همسایه را در راستای حمایت از فلسطین فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها