رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در پایان روز ششم، ۳۷۲ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کردند که از این تعداد، ۳۳۶ نفر مرد و ۳۶ نفر نیز زن هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۰۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تا پایان روز ششم و ماقبل پایانی مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی، ۳۷۲ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کردند که از این تعداد، ۳۳۶ نفر مرد و ۳۶ نفر نیز زن هستند.

وی افزود: در روز ششم ۱۴۵ نفر در ۶ حوزه انتخابیه استان، ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین فراوانی مدرک تحصیلی داوطلبان با ۲۰۳ مورد در سطح کارشناسی ارشد است و تعداد ۳۳ نفر با مدرک دکتری، ۸ نفری دارای مدرک حوزوی و ۲۸ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی لیسانس‌ با سوابق ایثارگری یا نمایندگی مجلس هستند.

نظری ادامه داد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۷۴ نفر کارمند، ۵۶ نفر بازنشسته، ۳۳ نفر فرهنگی، ۲۰ نفر استاد دانشگاه، ۳۱ نفر دارای شغل آزاد، ۵۳ نفر از سایر مشاغل و ۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس هستند.

وی افزود: بیشترین ثبت‌نام کنندگان با ۱۶۷ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۴۵ سال، ۱۲۰ نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۵ سال، ۷۸ نفر در بازه سنی ۵۶ تا ۶۵ سال و ۷ نفر در بازه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان است و توصیه می‌شود با توجه به زمان بر بودن فرآیند و ترافیک روز آخر، داوطلبان با مدیریت زمان، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

نظری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در روز پایانی ثبت‌نام داوطلبان به اوج خود برسد و حد نصاب ثبت‌نام دوره یازدهم انتخابات مجلس در استان که ۳۸۷ بوده شکسته خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها